شناسهٔ خبر: 67097423 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برگزاری آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری|

جدول زمان‌بندی برنامه‌های تلویزیونی و زمان مناظره‌های نامزدها مشخص شد

برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - آیین قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری، امشب یکشنبه ۲۰ خرداد ماه با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن کریم برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان صداوسیما، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی، معاون سیما، رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده شورای نگهبان و شورای نظارت بر صدا و سیما، نمایندگان نامزد‌های احراز صلاحیت شده و اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات حضور داشتند.

 

 از جامعه نخبگان در طراحی برنامه‌های انتخاباتی این دوره مدد جستیم

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در آئین قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حماسه پرشکوه بدرقه شهیدان خدمت نشانه عظمت و شکوه سرمایه اجتماعی ملت است و گفت: به تصویر کشیدن اقیانوس ملت در مراسم تشییع شهدای خدمت و پخش ویژه برنامه‌های انتخاباتی از وظایف سنگین رسانه ملی است.

وی با تاکید بر اینکه همه ماموریت‌های صداوسیما بر اساس راهبرد تحولی رسانه ملی و دو سرفصل هویت محوری و عدالت گستری اتفاق خواهد افتاد اظهار کرد: رسانه ملی خودش را موظف می‌داند امکانات خودش را به صورت عادلانه در اختیار نامزد‌ها قرار دهد تا نظرات خودشان را اعلام کنند.

جبلی گفت: اقداماتی که در دوره قبل برای انتخابات در رسانه ملی یک سال طول می‌کشید در این دوره در کمتر از چند هفته اتفاق افتاد که مصداق رویکرد تحولی است.

وی افزود: از جامعه نخبگان کشور در طراحی برنامه‌های انتخاباتی این دوره مدد جستیم. طراحی سوالات بر اساس مسائل اصلی کشور، اسناد بالادستی، معنویات مقام معظم رهبری و برنامه هفتم انجام شد.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: هر گونه تخطی از اخلاق انتخاباتی می‌تواند شیرینی شکوه حضور مردمی را به تلخی مبدل کند. امیدواریم فضا آلوده به بداخلاقی انتخاباتی شود.

به گفته جبلی از مصادیق هویت درخشان ملت ما جمهور رقم‌زننده یک نظام مردم سالار دینی و حضور این ملت در عرصه‌های حساس تعیین سرنوشت است. این هویت در انتخابات آتی به خوبی نمایان خواهد شد.

وی افزود: رسانه ملی به آحاد ملت امکان بهره‌مندی از نظرات نامزد‌ها را تقدیم می‌کند.

جبلی خاطرنشان کرد: برنامه‌های در نظر گرفته برای شش نامزد انتخاباتی در رسانه ملی از جمله ۵ مناظره، سه میزگرد، چهار مستند رادیو و تلویزیونی، برنامه رو به دوربین، گفتگو با مردم استان‌ها، برنامه صف اول، برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، برنامه بدون تعارف است.

رئیس صدا و سیما گفت: همچنین در این دروه از انتخابات سامانه تلوبیون در اختیار نامزد‌ها خواهد بود و هر نامزد می‌تواند یک کانال ۲۴ ساعته اختصاصی داشته باشد که این برنامه‌ها با اینترنت رایگان پخش می‌شود.

در ادامه این مراسم مادر شهید زین‌الدین در ارتباط مستقیم تلویزیونی از قم اظهار داشت: ما باید به کسی رای بدهیم که با صداقت باشند و برای خدا کار کنند. مقام ریاست جمهوری امانتی است که نباید به آن خیانت کنند. مسئولین باید کارشان برای خدا باشد.

ادامه داد: رئیس جمهور جدید باید مانند آقای رئیسی از هر جهت به فکر مردم باشند مردمی که چشم خود را به مردم دوخته‌اند و گوششان هم به سخنان رهبر معظم انقلاب باشد.

مادر شهید زین الدین در ادامه مراسم قرعه کشی برنامه‌های ریاست جمهوری گفت: امیدواریم مردم کسی را انتخاب کنند که راه شهدا و رسم شهدا را ادامه دهد. شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان همه دشمنان است. خانواده شهدا انتظار دارند رئیس جمهور بعدی مثل آقای رئیسی فقط به مردم فکر کند.

 

 هر فردی که مردم تشخیص دهند در جایگاه ریاست جمهوری خواهد نشست

سیدمحمد تقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه این مراسم گفت: کمسیون بررسی تبلیغات برابر قانون موظف است بر برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما و سایر برنامه‌های تبلیغاتی نظارت داشته باشد. هیات اجرایی ناظر بر اقدامات کمیسیون است.

وی افزود: نامزد‌های محترم و نمایندگان آن‌ها از چهره‌های شاخص و همراه با نظام هستند. هر فردی که مردم تشخیص دهند در جایگاه ریاست جمهوری خواهد نشست.

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: همراه با هم مسیر را به گونه‌ای رقم می‌زنیم که یک انتخاب پرشور و سالم برگزار شود. توقع و انتظار مردم و مقام معظم رهبری این است که انتخابات به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

در این مراسم همچنین ارتباط مستقیم تلویزیونی با پدر شهید محمدحسن براهویی در سیستان و بلوچستان برقرار شد که پدر این شهید در سخنانی کوتاه اظهار داشت: تقاضای ما این است همه در این انتخابات شرکت و رئیس جمهوری را انتخاب کنند که راه شهدا را ادامه دهد.

در ادامه مراسم نام نامزدها توسط ورزشکاران و خانواده شهدا و شماره‌ها توسط نمایندگان نامزدها از گلدان بیرون آمد.

طبق قرعه کشی انجام شده، نخستین نامی که به قید قرعه از بین ۶ گوی حاوی نام نامزد‌ها خارج شد نام آقای" مصطفی پورمحمدی" بود.

 شماره یک به این نامزد ریاست جمهوری تعلق گرفت و مطابق جدول برنامه ریزی شده برای انتخابات کاندیدا‌های ریاست جمهوری، زمان پخش برنامه‌های وی مشخص شد.

دومین کاندیدایی که نام او از گردونه قرعه کشی بیرون آمد " مسعود پزشکیان" بود و شماره ۲ را به خود اختصاص داد.

گوی سوم این قرعه کشی نیز به "سعید جلیلی" تعلق گرفت و شماره ۵ به وی اختصاص پیدا کرد.

چهارمین کاندیدایی که نام او از گردونه قرعه کشی خارج شد "امیرحسین قاضی زاده هاشمی" بود و شماره ۴ به این نامزد اختصاص یافت.

گوی پنجم نیز به "محمد باقر قالیباف" اختصاص یافت و شماره ۳ را به خود اختصاص داد.

آخرین گوی قرعه کشی به نام "علیرضا زاکانی" بود که شماره ۶ نیز به این نامزد انتخاباتی اختصاص پیدا کرد.

با تکمیل جدول زمان‌بندی شده برنامه‌های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی نامزد‌های ریاست جمهوری از فردا ۲۱ خرداد شاهد آغاز رسمی برنامه‌های نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی خواهیم بود.

برنامه نهایی تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

 

آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری آغاز شد

 

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست‌جمهوری

 آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری آغاز شد

آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری آغاز شد

آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری آغاز شد

آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری آغاز شد

آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری آغاز شد

آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری آغاز شد

 

 

طبق جدول پخش تنظیم‌شده توسط صداوسیما، زمان مناظره‌ها به این ترتیب مشخص شده است:

۱. دوشنبه ۲۸ خرداد
۲. پنج‌شنبه ۳۱ خرداد
۳. جمعه ۱ تیر
۴. دوشنبه ۴ تیر
۵. سه‌شنبه ۵ تیر

طبق برنامه، ساعت مناظره‌ها از ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ خواهد بود.

جدول زمان‌بندی برنامه‌های تلویزیونی و زمان مناظره‌های نامزدها مشخص شد

 

<div id="video-display-embed-code_411981" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4777263/411981?width=400&height=300"></script></div>
 

<div id="video-display-embed-code_411995" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4777263/411995?width=400&height=300"></script></div>
 
<div id="video-display-embed-code_411997" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4777263/411997?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما