شناسهٔ خبر: 67096876 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

هشدار سازمان پزشکان بدون مرز به وضعیت بیمارستان شهدای الاقصی

سازمان پزشکان بدون مرز نسبت به شرایط غم‌انگیز داخل بیمارستان شهدای الاقصی هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه 180 نیوز، سازمان پزشکان بدون مرز نسبت به شرایط سخت بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه هشدار داد.

در شرایطی که بیمارستان شهدای الاقصی مملو از شهدا و مجروحان است، توانایی‌های آن ضعیف است و بمباران رژیم صهیونیستی در مجاورت آن ادامه دارد.

وزارت بهداشت نوار غزه از سازمان بهداشت جهانی خواسته است که فوراً به بیمارستان مراجعه کند تا با واقعیت موجود در این بیمارستان روبرو شود.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه دیروز شنبه اعلام کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته 5 حمله علیه خانواده‌ها در نوار غزه انجام داد که 70 شهید و 150 مجروح برجای گذاشت.

این وزارتخانه در گزارش آماری روزانه خود از تعداد شهدا و مجروحان در دویست و چهل و ششمین روز تجاوز، خاطرنشان کرد که تعدادی از قربانیان همچنان زیر آوار و در مسیرها هستند و تیم‌های امداد امکان دسترسی به آن‌ها را ندارند.

براین اساس، تلفات ناشی از تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته به 36 هزار و 801 شهید و 83 هزار و 680 مجروح رسیده است.

این وزارتخانه در عین حال تصریح کرد: این تلفات اولیه است و با توجه به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات، این آمار افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

نظر شما