شناسهٔ خبر: 67096270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش:

پدافند هوایی ارتش در ساخت انواع پهپادها و رادارها دستاوردهای جهشی دارد

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش اعلام کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه‌های تخصصی به ویژه تولید و ساخت انواع پهپادها و رادارها دستاوردهای فزاینده و جهشی داشته است.

صاحب‌خبر -

امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف گروه پدافندهوایی شهید سیدنجیب، سایت‌ها و مواضع راداری و موشکی ارومیه، میزان آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی اظهار کرد: پدافند هوایی در لجمن دفاعی کشور قرار داشته و با دارا بودن انواع سامانه‌های پدافندی قابلیت واکنش به موقع و لحظه‌ای در برابر هرگونه تهدیدات احتمالی را دارد.

وی با بیان اینکه برای برقراری امنیت به نیروی انسانی آموزش‌دیده نیاز داریم، افزود: اقتدار و بالندگی هر سازمانی به نحوه آموزش آن سازمان وابسته است، بنابراین همه فرماندهان باید در کنار انجام وظایف محوله نگاهشان به آموزش به‌ عنوان اولویت اول باشد چرا که این موضوع، موجب موفقیت ما در عرصه اجرای مأموریت است.

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش با اشاره به اینکه پدافند هوایی از نیروهای موفق و گمنام در سطح نیروهای مسلح است، گفت: پدافند هوایی جلوه قدرتمندی از ایران اسلامی است که توانسته است در سایه خودباوری و اعتماد به نفس به پیشرفت‌هایی دست پیدا کند که امروز ایران و ایرانی به آن افتخار می‌کنند.

وی در ادامه نقش خانواده در ارتش و حفظ و ارتقای توان رزمی نیروها را بسیار مهم و محوری دانست و افزود: موفقیت‌های نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف، مرهون خانواده‌های این عزیزان است که با همراهی و همدلی همیشگی خود، همچون گذشته، موجب درخشش روزافزون ارتش در عرصه‌های مختلف می‌شوند.

پدافند هوایی ارتش در ساخت انواع پهپادها و رادارها دستاوردهای جهشی دارد

پدافند هوایی ارتش در ساخت انواع پهپادها و رادارها دستاوردهای جهشی دارد

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما