شناسهٔ خبر: 67262907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار:

هرگونه مجوز در سواحل استان سیستان و بلوچستان با دقت و کار علمی صادر شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صدور هرگونه مجوز در سواحل بلوچستان با دقت انجام شود چون در طول سواحل باید طرح های بزرگ با اشتغال و تولید بالا و مرتبط با اقتصاد دریا محور تعریف و اجرایی شود.

صاحب‌خبر -

محمد کرمی امروز چهارشنبه در بیست و دومین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان در بندر شهید بهشتی چابهار اظهار کرد: چابهار به سرعت در حال پیشرفت است و طرح های بزرگی نظیر فولاد و پتروشیمی در حال کار است.

وی بیان کرد: سدهای بالادست چابهار نظیر کهیر کنارک و زیردان ساربوک با هزینه کم می توانند جمعیت شهر و روستاهای پایین دست را پوشش دهند چون هزینه ساخت آب شیرین کن بسیار زیاد است و صنایع و مردم ساکن، نیاز فوری به آب دارند لذا سریعا آب مورد نیاز مردم باید تامین شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خاک سواحل بلوچستان بهترین خاک برای کشاورزی است و نیازی به آوردن و جابجا کردن خاک نیست و این یک نعمت الهی است که باید با دقت و بصورت علمی و دقیق این فعالیت ها انجام شود تا از این ظرفیت مهم به نحو احسن استفاده شود.

وی تصریح کرد: تمامی طرح ها در مسیر سواحل تعریف می شود لذا باید الزامات مربوطه رعایت شود تا بهترین بهره وری را داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما