شناسهٔ خبر: 67094776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم مشارکت دستگاههای اجرایی در بر نامه های توسعه ای شهر ارومیه

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه بر لزوم مشارکت عملی دستگاه‌ها ی استانی در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در شهر ارومیه تاکید کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حسین پناهی   در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: شهرداری در تخصیص زمین و امکانات رفاهی، ورزشی و آموزشی در بین دستگاه‌های اجرایی پیش‌قدم است اما متأسفانه دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی حداقل همکاری لازم را با شهرداری ندارند.

وی افزود: امروز تعاملات میان دستگاه‌ها و نهادها با مجموعه مدیریت شهری در کمترین حالت است، به فرض مثال شهرداری در تیم‌داری حرفه‌ای تا حد توان و برای ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان وارد شده است، اما هیچ هم‌افزایی از سوی نهادهای متولی ورزش در مواقع بحرانی دیده نمی‌شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های محل قدیمی کشتارگاه ارومیه واقع در منطقه میرزای شیرازی استفاده شود، گفت: باید حداکثر استفاده از بعد ارزش افزوده‌ای محل کشتارگاه انجام شود.

پناهی تصریح کرد: باید از ظرفیت کشتارگاه قدیم شهرداری در راستای اجرای طرح پدافند غیرعامل برای پیشگیری در مواقع بحرانی و احتمال تعطیلی کشتارگاه بخش خصوصی و مقابله با گران‌فروشی‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: لزوم ساخت پیاده‌راه برای عبور و مرور عابران در محل یوترن المهدی خاتم‌الانبیاء (ص) از اولویت‌های کاری شهرداری قرار داده شود.

 

نظر شما