شناسهٔ خبر: 67298020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است و با تبلیغات سوء تلاش می‌کند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار محمدعلی نظری امروز در آیین افتتاح مسابقات لیگ بزرگ کاراته بسیج استان کرمان جام سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و این روزها شاهد شور و هیجان انتخاباتی در سطح جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه مردم ما در آیین تشییع شهدای خدمت در کشور حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند انتظار داریم که بعد از حماسه تشییع شهدای خدمت، حماسه‌ای دیگر در کشور ایجاد شود.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است و با تبلیغات سوء تلاش می‌کند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند، ادامه داد: مردم ما برای خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن، با همین شور و هیجان در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با اشاره اهمیت حضور مردم در صحنه حمایت از نظام و حضور در پای صندوق‌های رأی، بیان کرد: حضور مردم در انتخابات به نفع کشور و به ضرر دشمنان است و مردم ما همیشه و در صحنه‌های مختلف با حضور خود دشمن را در رسیدن به نقشه‌های شوم خود ناکام گذاشتند.

نظری با اشاره به اینکه در ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم قرار داریم، بیان کرد: همه ما باید از حضرت امیر‌المؤمنین علی(ع) درس بگیریم و سیره آن حضرت را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه پس از منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه جوانی جمعیت شاهد بودیم که دشمن اقداماتی انجام می‌دهد تا از افزایش جمعیت ما جلوگیری کند، افزود: امروز دشمن به‌دنبال رخوت، خمودی و فریب نسل جوان ماست.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان با اشاره به نقش موثر ورزش در روحیه نسل جوان ما در جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: فرزندان و جوانان ما با ورزش کردن می‌توانند از سیستم آلوده فضای مجازی جدا شوند و البته اگر از فضای مجازی در جای خود استفاده شود، بسیار تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله شهید رئیسی طی 3 سال فعالیت دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف انجام داده است، افزود: امروز فقط در حوزه ورزش استان، 3 باشگاه در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و شهربابک آماده افتتاح است.

انتهای پیام/511/

 

نظر شما