شناسهٔ خبر: 67296171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ورزشکاران با حضور پررنگ در انتخابات دشمن را سرافکنده می‌کنند

رئیس هیئت کاراته بسیج کشور گفت: ما ورزشکاران با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق کرده و دشمنان اسلام و نظام را سرافکنده می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار محمد ابوالحسنی رئیس هیئت کاراته بسیج کشور ظهر امروز در آیین افتتاحیه مسابقات لیگ بزرگ کاراته بسیج استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: برگزاری لیگ بسیج کاراته استان کرمان با حضور بیش از هزار ورزشکار، کار بزرگ و ارزشمندی است که به همت بسیج استان کرمان رقم خورده است. 

وی با بیان اینکه در سطح کشور کمتر برنامه‌ای در این سطح برگزار می‌شود، گفت: افتخار داریم که مسابقات لیگ بسیج کاراته با این تعداد ورزشکار در استان کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام و دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کاراته بسیج کشور با اشاره به اینکه همزمان با این مسابقات، مسابقاتی در دیگر نقاط کشور نیز در حال برگزاری است، ادامه داد: مسئله مهم این است که برنامه‌های بسیج وجه تمایزی با دیگر مسابقات داشته باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه و تبادل فنون و تکنیک‌ها در جای خود ارزشمند است اما مهمتر از آن تقویت روحیه پهلوانی و جوانمردی در بین ورزشکاران است. ما مانند سایر ورزشکاران، ورزش را فقط برای ورزش نمی‌خواهیم؛ بلکه ما ورزش را هدفمند دنبال می‌کنیم.

ابوالحسنی با بیان اینکه ما جایی که نیاز است با قوی شدن خودمان از انقلاب اسلامی و مظلومان عالم دفاع می‌کنیم، ادامه داد: ما ورزشکاران حتماً از ظرفیتی که به‌واسطه ورزش در ما به‌وجود آمده است، استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیئت کاراته بسیج کشور با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، گفت: همه ما ورزشکاران خودمان را موظف می‌دانیم به عنوان افراد پا در رکاب این انقلاب و مقام معظم رهبری با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر را خلق کرده و دشمنان اسلام و نظام را نابود و سرافکنده کنیم.

احسان رستگاری‌نژاد نیز در این آیین با بیان اینکه لیگ بزرگ کاراته بسیج استان کرمان به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، اظهار داشت: حضور ورزشکاران استان در این لیگ طی 20 سال اخیر در سطح استان کرمان کم‌نظیر بوده است.

وی با اشاره به حضور تعداد هزار و 71 نفر کاراته‌کار استان در 2 بخش آقایان و بانوان در قالب 28 تیم، گفت: 70 داور مرد و 70 داور زن در این دوره از مسابقات مشارکت دارند.

رئیس هیئت کاراته بسیج استان کرمان به حضور کاراته‌کارانی از 14 شهرستان استان کرمان در این دوره از مسابقات لیگ کاراته بسیج اشاره کرد و افزود: این مسابقات در 3 دوره برگزار می‌شود که یک دوره افتتاحیه آن امروز است و 2 دوره دیگر در مرداد و شهریور‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/511/

نظر شما