شناسهٔ خبر: 67297999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۱۵۰ کتابخانه سیار روستایی در کشور فعال است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ۱۵۰ کتابخانه سیار روستایی در شهرستان های مختلف کشور به ویژه مناطق محروم فعال بوده و به اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان خدمت رسانی می کند.

صاحب‌خبر -

۱۵۰ کتابخانه سیار روستایی در کشور فعال است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرهاد فلاح روز جمعه در آیین راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی سلماس افزود: این کتابخانه ها در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای سراسر کشور زمینه استفاده روزافزون از کتاب را فراهم می کنند.

وی اضافه کرد: کتابخانه های سیار ظرفیت بسیار خوبی هستند که می توان بسیار مفید از آنها در راستای اعتلای روزافزون فرهنگی به ویژه در قشر نوجوانان و کودکان استفاده کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با همراهی خیّران، زمینه توسعه این کتابخانه ها فراهم شود که باقیات صالحاتی نیز برای همه مردم به شمار می رود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی هم در این آیین اظهار کرد: کتابخانه سیار روستایی سلماس پیام آور شادی و نشاط در روستاهای این منطقه است.

زهرا آبسوران گفت: تلاش برای توسعه این کتابخانه ها البته با همراهی مردم و خیّران همواره در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوده است.

نظر شما