شناسهٔ خبر: 67091697 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

جدیدترین قیمت مسکن در فاز ۵ پردیس؛ چرا فاز ۸ و ۱۱ خواهان بیشتری دارد؟

امروز (یکشنبه) قیمت مسکن تکمیل شده در فاز ۸ پردیس از رنج قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، شروع می‌شود.

صاحب‌خبر -

یک واسطه‌گر ملکی در فاز ۵ پردیس می‌گوید: هم‌اکنون متقاضی خرید وجود دارد، اما نسبت به فاز ۸ و ۱۱ پردیس این تعداد کمتر است.

به گزارش اکوایران، یک واسطه‌گر ملکی در فاز ۵ پردیس می‌گوید هم‌اکنون متقاضی خرید وجود دارد، اما نسبت به فاز ۸ و ۱۱ پردیس این تعداد کمتر است. او علت تقاضای بیشتر در فاز‌های ذکر شده را اجرا و ساخت آپارتمان‌ها توسط شرکت کوزو ترکیه در فاز ۱۱ می‌داند و در فاز ۸، امکاناتی همچون پارکینگ مسقف و متراژ بزرگ‌تر باعث شده از خواهان بیشتری برخوردار شود.

او می‌گوید: از فروردین ماه، شاهد افزایش ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی بودیم، اما پس از سانحه‌ای برای رئیس جمهور پیش آمد، قیمت‌ها یک مقدار ریزش داشت و تا به این لحظه ثابت مانده است.

به گفته وی، هم فروشنده‌ها و هم خریداران صبر کرده‌اند تا پس از انتخابات تیرماه تصمیم‌گیری کنند.

آنطور که این مشاور ملکی عنوان می‌کند، قیمت‌گذاری مسکن مهر در پردیس بر اساس قرارگیری در طبقه، جهت، چشم‌انداز و نوع متریال و امکانات است و واحد‌های خام در فاز ۵، از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان واحد‌های تمام امکانات را قیمت‌گذاری می‌کنند.

در فاز ۹ نیز، می‌توان با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان واحد تکمیل شده خریداری کرد.

واسطه‌گر دیگر در فاز ۸ پردیس می‌گوید نوسان دلار بر میزان معاملات مسکن اثر دارد و زمانی که دلار افزایشی است شاهد افزایش تقاضا هستیم و نرخ دلار که نزولی می‌شود، در حال حاضر نیز تعداد متقاضیانی که خریدار واقعی هستند کاهش یافته است.

به گفته وی، قیمت مسکن تکمیل شده در فاز ۸، از رنج قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن با متراژهای مختلف در پردیس را مشاهده کنید: 

جدیدترین قیمت مسکن در فاز ۵ پردیس؛ چرا فاز ۸ و ۱۱ خواهان بیشتری دارد؟

نظر شما