شناسهٔ خبر: 67091606 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اخبار فلزات، طلا و ارز

قیمت دلار امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / تتر از دلار جا ماند!

قیمت دلار امروز بدون تغییر و با همان رقم روز گذشته، در کانال پایانی کریدور پنجم بازگشایی شد. روند رنج قیمت این اسکناس در حالی اتفاق افتاد که قیمت تتر در کانال ۵۸ هزار تومانی معامله می‌شود و از قیمت دلار جا مانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز نوسان محدود ۱۰ تا ۵۰ تومانی دارد و در نیمه پایینی کانال نهم از کریدور پنجم در حال معامله است. روند رنج اسکناس آمریکایی در حالی در منطقه قیمتی مشخصی گرفتار شده که عرضه و تقاضا در تعادل قرار دارد.

نرخ دلار بازار آزاد,نرخ دلار

باید گفت علاوه بر خواست سیاست‌گذار برای فریز قیمت دلار، معامله‌گران نیز چندان تمایلی به خرید و فروش ندارند. آنها با توجه به انتخابات پیش رو روند بازار ارز را همچنان در محدوده‌ای کم‌نوسان پیش‌بینی می‌کنند و معتقدند دلار در کوتاه‌مدت درجا می‌زند.

حواله و اسکناس دلار همچنان صعودی است

گفتنی است قیمت درهم امروز به رقم ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده و نسبت به روز گذشته ۸۰ تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. قیمت تتر با کاهش ۳۵۰ تومانی روی رقم ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومان در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش محدود ۳۰ تومانی با قیمت ۷۵ هزار و ۲۸۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز روی رقم ۶۴ هزار و ۱۰۰ تومانی ایستاده و افت ۵۰ تومانی دارد.

شایان ذکر است اسکناس دلار امروز ۲۲۸ تومان افزایش پیدا کرد و با رقم ۴۵ هزار و ۵۰۸ تومانی عرضه شد؛ حواله دلار نیز با رشد ۱۶۶ تومانی با رقم ۴۲ هزار و ۴۹۱ تومانی عرضه شد.

نظر شما