شناسهٔ خبر: 67089502 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پیروزی ساروی و گرایی در گام نخست؛ اسماعیلی طوفانی استارت زد - اکو

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- نمایندگان کشتی فرنگی کشورمان در تورنمنت مجارستان در گام نخست چهار پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی فرنگی رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و وارگا یانوس روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور ۴ کشتی‌گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، پویا دادمرز به مصاف الدانیز عزیزلی قهرمان جهان از جمهوری آذربایجان رفت و مقابل او با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد. وی در مراحل بعد با نوگزاری تسورتسومیا دارنده مدال نقره جهان از گرجستان و مارات گاریپوف از برزیل کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی که در بالای جدول حضور دارد در دور نخست با سلیمان نصر از تونس رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید او در دور بعد به مصاف برنده سیلا از فرانسه و جونی ختسوریانی از گرجستان می‌رود. سعید اسماعیلی دیگر نماینده کشورمان که در پایین جدول حضور دارد، در دور اول نستور آلمانزا از شیلی را ۱۰ بر صفر شکست داد. اسماعیلی در دور بعد به مصاف والنتین پتیک از مولداوی می‌رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۶ برابر  حسرت جعفراف دارنده مدال نقره جهان از جمهوری آذربایجان شکست خورد و باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش در فینال در جدول بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با روبرت فریتچ دارنده مدال نقره جهان (۷۲ کیلوگرم) از مجارستان پیکار می‌کند. محمدرضا مختاری دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم پاول پوکلاویچ از کرواسی را ۱۰ بر صفر شکست داد. نمایندگان کشورمان در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم اشکان سعادتی‌فر در دور نخست با اسپنسر وودس از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان گلا بولکوادزه از گرجستان و کارلو کودریچ از کرواسی می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدحسین محمودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با تورنیکه جاماشویلی از گرجستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با توجه شرکت نکردن تاماس لوای از مجارستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف جوزف راو از آمریکا می‌رود. شایان حبیب زارع دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الکس زوکه از مجارستان پیکار می‌کند.

روز گذشته مسابقات وزن‌های ۶۰، ۶۳ و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار شد.

براساس چرخه اعلام شده از سوی کادر فنی، ترکیب نفرات اعزامی در وزن‌های ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم در این پیکارها مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما