شناسهٔ خبر: 67072284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی| محسن‌نژاد و هدایتی فینالیست شدند/ ده‌بزرگی و دلخانی در دیدار رده‌بندی

در پایان مسابقات مرحله مقدماتی ۳ وزن اول تورنمنت کشتی فرنگی مجارستان ۲ نماینده کشورمان فینالیست شدند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مسابقات ۳ وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و یانوس وارگا از ظهر امروز به وقت ایران در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر، ولی زاده را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر داهیون کیم از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. محسن نژاد در این دیدار به مصاف پریدون ابولادزه از گرجستان می‌رود. امیررضا ده بزرگی در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب پریدون ابولادزه از گرجستان شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، وی به دیدار رده بندی راه یافت تا مقابل عبدالکریم فرجات از الجزایر قرار بگیرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر انس باشار دارنده مدال برنز جهان از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب موراد ممدوف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. دلخانی در این دیدار به مصاف لونت توس از مجارستان می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر از سد رضا کایالپ قهرمان چند دوره جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آلن الکسیوس سیوراریو دارنده مدال برنز جهان از رومانی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. هدایتی در دیدار پایانی با یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از گرجستان مصاف می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما