شناسهٔ خبر: 67087991 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

چگونه تتر تجارت الکترونیک را متحول می ‌کند؟

صاحب‌خبر -
امکان خرید اینترنتی با تتر
شرکت Tether Operations Limited، اعلام کرده است که پلتفرم تجارت الکترونیک Uquid، ازاین‌پس تتر را به‌عنوان یک روش پرداخت قبول می‌کند. این امر، یعنی مشتریان Uquid اکنون می‌توانند با خرید تتر، از این دارایی دیجیتال برای خرید اینترنتی استفاده کنند.
Uquid، یک اکوسیستم خرده‌فروشی آنلاین است که از سال ۲۰۱۶ فعالیت می‌کند و محصولات فیزیکی، دیجیتال و NFT را ارائه می‌دهد. این پلتفرم، از ترکیب متاورس و تجارت الکترونیک سنتی بهره می‌برد و به مشتریان این امکان را می‌دهد که با استفاده از ارزهای دیجیتال مختلف یا ارزهای فیات (پول‌های رایج) خرید کنند. در کنار پذیرش تتر، مشتریان Uquid می‌توانند با بیت کوین و تتر گلد و همچنین چند نوع ارز دیجیتال دیگر نیز به خرید بپردازند. این امکانات، خرید ایمن و راحت را برای مشتریان فراهم می‌کند.



با تتر چه می ‌توان خرید
Uquid، مجموعه وسیعی از محصولات واقعی مانند پوشاک، کفش، دستگاه‌های الکترونیکی، کامپیوتر، لوازم‌خانگی، لوازم ورزشی و ... را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، مشتریان می‌توانند از محصولات دیجیتال متنوعی مانند NFTها، کارت‌های بازی، اشتراک‌های استریم و بازی و شارژ موبایل استفاده کنند.
به‌طورکلی، استفاده از تتر در خرید اینترنتی به مشتریان این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک ارز پایدار و معتبر بین‌المللی، خریدهای خود را انجام دهند و از امنیت و حریم خصوصی بالای آن بهره‌مند شوند. این امر، می‌تواند به تحولی بزرگ در تجارت الکترونیک منجر شود؛ زیرا، ارزهای دیجیتال مانند تتر به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌توانند محدودیت‌های مالی و جغرافیایی را کاهش دهند.
انتظار می‌رود که در آینده‌ای نه‌چندان دور، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک دیگر نیز این روند را در پیش بگیرند و با توجه به آینده روشن و شفاف تتر، از این ارز دیجیتال برای معامله استفاده کنند.



نحوه خرید تتر
تتر در تمام صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی قابل‌دسترس است. برای خرید تتر، کافی است با واریز ریال خود به‌حساب صرافی، آن را به تتر تبدیل کنید. همچنین، اگر دارایی شما ارز دیجیتال دیگری است، می‌توانید آن را از طریق همان صرافی به تتر تغییر دهید. معامله‌گران، معمولا در زمان نوسانات و کاهش قیمت، دارایی خود را به تتر تبدیل می‌کنند تا از نوسانات در امان بمانند. آینده تتر کاملا شفاف است و می‌توان به آن اعتماد کرد.

جمع ‌بندی
تتر (Tether)، به‌عنوان یک ارز دیجیتال پایدار باارزش متصل به دارایی‌های واقعی، نقش مهمی در تحول تجارت الکترونیک ایفا می‌کند. با ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر تورم، امنیت بالا و پذیرش بین‌المللی، تتر می‌تواند از محدودیت‌های جغرافیایی و مالی عبور کند. استفاده از تتر در پلتفرم‌هایی نظیر Uquid، امکان خرید آنلاین ایمن و مطمئن را برای مشتریان فراهم می‌سازد. این ارز دیجیتال، با ترکیب امنیت و پایداری، به‌طور قابل‌توجهی تجارت الکترونیک را متحول می‌کند و به‌عنوان یک روش پرداخت معتبر و موثر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 

نظر شما