شناسهٔ خبر: 67086891 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

اجرای خط ویژه اتوبوس کرج از طرح مصوب خارج نشود

صاحب‌خبر -

عضو شورای شهر کرج گفت: قبل از افتتاح و بهره برداری از فاز اول پروژه خط ویژه اتوبوس، ایمنی و جان شهروندان در اولویت مدیریت طرح قرار گیرد.

اجرای خط ویژه اتوبوس کرج از طرح مصوب خارج نشود
تین نیوز

علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون تلفیق، عمار ایزدیار رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، محمد اسدیان رئیس مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر کرج و معاون حمل و نقل و ترافیک و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج روز یکشنبه ۲۰ خرداد از اجرای پروژه خط ویژه اتوبوس بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیمی با تذکر به عوامل اجرائی در باب اینکه خط ویژه اتوبوس باید بر اساس تصمیم شورای اسلامی شهر و شورای عالی ترافیک اجرا شود اظهار کرد: خارج شدن از طرح مصوب منجر به اخلال در حمل و نقل عمومی و تردد شهروندان شده و با نارضایتی شهروندان رو به رو و از تاثیرات این پروژه کاسته می شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خواستار مدیریت و برنامه ریزی اجرای همزمان پروژه در فاز دوم خط ویژه تا میدان شهید سلطانی شد و افزود: همزمان با اجرای پروژه در فاز اول باید مدیریت شهری برای فاز دوم که از چهارراه طالقانی تا پایانه شهید سلطانی است با توجه به روان بودن بخشی از مسیر در این فاز تلاش مضاعف و در اجرای آن تسریع نماید.

رحیمی با تاکید دوباره بر عدم تاثیر کامل این پروژه بر ترافیک شهری گفت: ایمنی شهروندان محترم در حین استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و جابجایی آنها به طرفین معابر شهری مهم است و افتتاح پروژه خط ویژه اتوبوس باید زمانی صورت گیرد که حداقل فاز اول این پروژه یعنی مسیر میدان حصارک تا چهارراه طالقانی به صورت کامل تکمیل و آماده بهره برداری باشد و همچنین مسائل ایمنی شهروندان، هماهنگی دقیق با مجموعه راهور، پایش و رصد موقعیت اتوبوس ها و بازمهندسی خطوط فرعی خط ویژه با دقت دیده و اجرائی شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما