شناسهٔ خبر: 67084600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آخرین جزئیات اجرای پروژه «BRT» در کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیش از افتتاح و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه خط ویژه اتوبوس، لازم است ایمنی جان شهروندان در اولویت مدیریت طرح قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی ظهر امروز _یکشنبه بیستم خرداد_ در حاشیه بازدید از اجرای پروژه طرح ویژه اتوبوس در کرج ضمن تذکر به عوامل اجرایی در باب اینکه خط ویژه اتوبوس باید بر اساس تصمیم شورای اسلامی شهر و شورای عالی ترافیک اجرا شود، اظهار کرد: خارج شدن از طرح مصوب منجر به اخلال در حمل‌ونقل عمومی و تردد شهروندان شده است و با نارضایتی شهروندان روبه‌رو و از تأثیرات این پروژه کاسته می‌شود.

وی خواستار مدیریت و برنامه‌ریزی اجرای هم‌زمان پروژه در فاز دوم خط ویژه تا میدان شهید سلطانی شد و افزود: هم‌زمان با اجرای پروژه در فاز نخست باید مدیریت شهری برای فاز دوم که از چهارراه طالقانی تا پایانه شهید سلطانی است، با توجه به روان بودن بخشی از مسیر در این فاز تلاش مضاعف داشته باشد و برای اجرای آن تلاش کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید دوباره بر تأثیر نداشتن کامل این پروژه بر ترافیک شهری، خاطرنشان کرد: ایمنی شهروندان حین استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی و جابه‌جایی تردد آن‌ها به طرفین معابر شهری مهم است.

رحیمی تصریح کرد: افتتاح پروژه خط ویژه اتوبوس باید زمانی صورت گیرد که حداقل فاز نخست این طرح، یعنی مسیر میدان حصارک تا چهارراه طالقانی به‌صورت کامل تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وی اضافه کرد: مسائل ایمنی شهروندان، هماهنگی دقیق با مجموعه راهور، پایش و رصد موقعیت اتوبوس‌ها و بازمهندسی خطوط فرعی خط ویژه باید با دقت اجرایی شود.

نظر شما