شناسهٔ خبر: 67084716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات امن و سالم در ارومیه اندیشیده شده است

فرماندار ارومیه از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، غلامحسین عماری با بیان اینکه، سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد انتخابات است گفت: با تکیه بر این موارد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل جلسات هیئت اجرایی و نهایی کردن شعبات اخذ رأی در سطح شهرستان، افزود: برای سهولت حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در این دوره از انتخابات نسبت به افزایش شعبات ثابت و سیار اقدام می‌شود.

فرماندار شهرستان ارومیه به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخاباتی پرشور، گفت: با توجه به اشتغال مردم در روستاها به کار کشاورزی و دامداری در این فصل سال، برای این منظور نسبت به افزایش شعبات سیار روستایی نیز توجه ویژه‌ای شده است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ارومیه ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل ییلاقات برای سهولت حضور جمعیت عشایری نیز شعب سیار برای ییلاقات شهرستان اختصاص یافته و در همه مراکز تفریحی و تفرجگاهی شهرستان شعب سیار برای اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است.

فرماندار ارومیه همچنین از آمادگی کامل شهرستان ارومیه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات امن و سالم در ارومیه اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما