شناسهٔ خبر: 67081577 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارومیه؛ مهیای انتخاباتی امن و سالم

فرماندار ارومیه گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی انتخابات ریاست جمهوری است.

صاحب‌خبر -

 فرماندار شهرستان ارومیه شنبه شب در سومین جلسه هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ارومیه با اشاره به اینکه این شهرستان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است اظهار کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی این انتخابات است که با تکیه بر این موارد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم اندیشیده شده است.

غلامحسین عماری با اشاره به تشکیل جلسات هیات اجرایی و نهایی کردن شعبات اخذ رای در سطح شهرستان، افزود: برای سهولت حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در این دوره از انتخابات نسبت به افزایش شعبات ثابت و سیار اقدام می‌شود.

وی به تمهیدات اندیشیده شده برای انتخاباتی پرشور، امن، سالم و با مشارکت بالای مردم  در ۸ تیر ماه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اشتعال و درگیر بودن مردم  در روستا ها به کار کشاورزی و دامداری  در این فصل سال، نسبت به افزایش شعبات سیار روستایی توجه ویژه ای شده است.

رییس هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ارومیه افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل ییلاقات برای سهولت حضور جمعیت عشایری نیز شعب سیار برای ییلاقات شهرستان اختصاص یافته و در همه مراکز تفریحی و تفرجگاهی شهرستان شعب سیار برای اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

نظر شما