شناسهٔ خبر: 65466767 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

۵۴۹ شعبه اخذ رای در ارومیه آماده دریافت آرا شهروندان است

فرماندار ارومیه گفت: ۵۴۹ شعبه اخذ رای در ارومیه آماده دریافت آرا شهروندان است که ۶ شعبه آن برای اخذ آرای هموطنان مسیحی و آشوری ارومیه اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسن عماری بیان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با رقابت و سلامت انجام شده و تمامی فرآیند‌های انتخاباتی انجام شده است.

وی افزود در حال حاضر ۸۱۱ هزار و ۶۱۳ نفر واجد شرایط رای دادن در این شهرستان هستند که از این تعداد ۴۱۱ هزار و ۱۹۹ نفر مرد بوده و ۴۰۰ هزار و ۴۱۴ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

عماری ادامه داد: در هر شعبه انتخابی پنج تا هفت نفر هیات اجرایی با یک بازرس به همراه سه تا چهار ناظر شورای نگهبان مستقر هستند.

فرماندار ارومیه گفت: هر تعرفه انتخابات در شهرستان ارومیه و دیگر حوزه‌های انتخابیه، سه بخش است که یک قسمت آن معرفی فرد رای دهنده و بخش دوم برای اعلام نامزد‌های مجلس شورای اسلامی و بخش سوم نیز برای نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری است.

وی افزود: پنج نوع سند احراز هویت از جمله کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، پایان خدمت و گواهینامه برای رای دادن و ثبت رای هر شخص کافی است که می‌تواند با ارایه یکی از این موارد هر شهروند اقدام به ثبت رای خود کند.

فرماندار ارومیه اضافه کرد: ۵۴۹ شعبه اخذ رای در ارومیه در نظر گرفته شده که ۶ شعبه آن برای اخذ آرای هموطنان مسیحی و آشوری ارومیه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما