شناسهٔ خبر: 67077506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی :

مهمانی کیلومتری غدیر، پنجم تیرماه در بیرجند برگزار می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: پنجم تیرماه و همزمان با روز عید غدیر، مهمانی کیلومتری غدیر در مرکز استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی مراسم عید غدیر با اشاره به این که پنجم تیر روز عید غدیر است، بیان داشت: برای اولین بار و فراتر از سال های قبل با بهره گیری از تجربه تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی و همراهانش مهمانی کیلومتری غدیر را برگزار می کنیم.

وی افزود: میهمانی کیلومتری غدیر سال گذشته با مشارکت جبهه مردمی انجام شد اما امسال قرار است کار بهتری در این خصوص با حضور پر شور مردم در مرکز استان اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال عصر روز عید غدیر مهمانی کیلومتری غدیر از میدان قدس تا گلزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد و موکب هایی هم در این مسیر پیش بینی می شود.

قناعت با بیان اینکه در روز تشییع پیکر رئیس جمهور ۱۱۰ موکب در مسیر مراسم داشتیم، افزود: برای روز عید غدیر تعدادی از این موکب ها به بانوان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: برای برنامه ریزی در این خصوص پنج کمیته امنیتی ترافیکی، ثبت نام و پذیرش، پشتیبانی، فرهنگی و اندیشه ورز و اطلاع رسانی تشکیل می‌شود و جلسات این کمیته ها از هم اکنون برای بحث پیرامون موضوع های مربوطه باید برگزار شوند.

استاندار گفت: همه کارهایی که در خصوص عید غدیر انجام می شود تحت عنوان بنیاد بین المللی غدیر است و از ظرفیت ستاد مردمی غدیر هم باید در این خصوص استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما