شناسهٔ خبر: 67070977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تشکیل ۵ کمیته برای برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر

بیرجند_ استاندار خراسان جنوبی از برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر ۵ تیر در بیرجند خبر داد و گفت:پیرامون برگزاری این مهمانی ۵ کمیته در استان تشکیل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت امروز شنبه در جلسه برنامه‌ریزی مراسم عید غدیر با اشاره به اینکه ۵ تیر عید غدیر است، بیان داشت: برای اولین بار و فراتر از سال‌های قبل با بهره‌گیری از تجربه تشییع شهید آیت الله رئیسی و همراهانش مهمانی کیلومتری غدیر را برگزار کنیم.

به گفته وی میهمانی کیلومتری غدیر سال گذشته با مشارکت جبهه مردمی و …انجام شد اما امسال قرار است کار بهتری در این خصوص با حضور پر شور مردم در مرکز استان برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال مهمانی کیلومتری از میدان قدس تا گلزار شهدای گمنام عصر روز عید غدیر از ساعت ۴ تا ۸ شب برگزار خواهد شد و در این راستا موکب‌های در این مسیر پیش بینی می‌شود.

قناعت با بیان اینکه در روز تشییع رئیس جمهور ۱۱۰ موکب در مسیر مورد نظر داشتیم، افزود: تعدادی از موکب‌های به بانوان باید اختصاص یابد.

وی ادامه داد: برای برنامه‌ریزی در این خصوص پنج کمیته امنیتی ترافیکی، ثبت نام و پذیرش، پشتیبانی، فرهنگی و اندیشه‌ورز و اطلاع رسانی تشکیل می‌شود و جلسات این کمیته‌های از هم اکنون برای بحث پیرامون موضوع‌های مربوط باید برگزار شود.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه گفت: همه کارهای را که در خصوص غدیر انجام می‌شود تحت عنوان بنیاد بین‌المللی غدیر است و از ظرفیت ستاد مردمی غدیر هم در این خصوص باید استفاده شود.

قناعت خاطر نشان کرد: با وجود اینکه باید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید شود از کار مصداقی در این زمینه در مهمانی کیلومتری غدیر باید جلوگیری شود.

وی افزود: جلسه بعدی این مراسم با حضور استاندار برای انجام آخرین هماهنگی‌ها برگزار خواهد شد.

نظر شما