شناسهٔ خبر: 67069881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی :

مهمانی کیلومتری غدیر، ۵ تیر در بیرجند برگزار می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: پنجم تیر و هم‌زمان با روز عید غدیر، مهمانی کیلومتری غدیر در مرکز استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت، امروز _شنبه نوزدهم خرداد_ در جلسه برنامه‌ریزی مراسم عید غدیر با اشاره به این که پنجم تیر روز عید غدیر است، اظهار کرد: برای نخستین بار و فراتر از سال‌های قبل با بهره‌گیری از تجربه تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش مهمانی کیلومتری غدیر را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: میهمانی کیلومتری غدیر سال گذشته با مشارکت جبهه مردمی انجام شد اما در سال‌جاری قرار است کار بهتری در این خصوص با حضور پر شور مردم در مرکز استان اجرا شود.

استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری عصر روز عید غدیر مهمانی کیلومتری غدیر از میدان قدس تا گلزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد و موکب‌هایی هم در این مسیر پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز تشییع پیکر رئیس‌جمهور ۱۱۰ موکب در مسیر مراسم داشتیم، افزود: برای روز عید غدیر تعدادی از این موکب‌ها به بانوان اختصاص پیدا می‌کند.

قناعت ادامه داد: برای برنامه‌ریزی در این خصوص پنج کمیته امنیتی ترافیکی، ثبت‌نام و پذیرش، پشتیبانی، فرهنگی و اندیشه‌ورز و اطلاع‌رسانی تشکیل می‌شود و جلسات این کمیته‌ها از هم‌اکنون برای بحث پیرامون موضوع‌های مربوطه باید برگزار شوند.

وی افزود: همه کارهایی که در خصوص عید غدیر انجام می‌شود تحت عنوان بنیاد بین‌المللی غدیر است و از ظرفیت ستاد مردمی غدیر هم باید در این خصوص استفاده شود.

نظر شما