شناسهٔ خبر: 67077363 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حجت الاسلام محسن مفید:

شهید آیت‌الله رئیسی عرصه مدیریت کشور را متحول کرد

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: شهید آیت‌الله رئیسی عرصه مدیریت کشور را متحول کرد و با کار جهادی و خستگی‌ناپذیر در پی حل مشکلات مردم بود و همواره رعایت اخلاق و آموزه‌های دینی را مدنظر قرار داد و اگر گروه‌های مختلف از ایشان انتقاد می‌کردند با سعه‌ صدر صدر پاسخگو بودند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محسن مفید امروز در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه با حضور فرمانداران و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: با توجه به شهادت رئیس‌جمهور کشورمان برگزاری انتخابات زودهنگام در دستور کار مسئولان قرار گرفته که باید تمام مدیران همکاری لازم را با عوامل هیأت اجرایی و نظارت داشته باشند.
 
رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: ساده‌زیستی، دوری از تجمل‌گرایی و مردم‌داری از ویژگی‌های برجسته شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بود که خداوند متعال پاداش این مجاهدت‌ها را با شهادت ایشان داد و مردم در تشییع میلیونی شهدای خدمت ادای دین و احترام به این شهدا کردند.
 
حجت الاسلام مفید تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی عرصه مدیریت کشور را متحول کرد و با کار جهادی و خستگی‌ناپذیر در پی حل مشکلات مردم بود و همواره رعایت اخلاق و آموزه‌های دینی را مدنظر قرار داد و اگر گروه‌های مختلف از ایشان انتقاد می‌کردند با سعه‌ صدر صدر پاسخگو بودند.
 
وی ادامه داد: انتخابات ریاست‌جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه برگزار می‌شود که رویداد مهم و حساسی برای انقلاب اسلامی ایران است زیرا دشمن سعی دارد به کشور ضربه بزند و چه اینکه طی روزهای گذشته قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران به تصویب رسید.
 
رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه  بیان کرد: عوامل هیأت اجرایی و نظارت باید دقت و قانون‌گرایی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و در موضوعات مختلف انتخاباتی قانون فصل‌الخطاب است و مشخص می‌کند سرانجام امور چگونه رقم می‌خورد.
 
حجت الاسلام مفید خاطرنشان کرد: اعضای هیئت نظارت و اجرایی ستاد انتخابات استان کرمانشاه مشخص شده‌اند و حکم آنها ابلاغ شده و فرآیند انتخابات بر اساس قانون و تقویم انتخابات در حال اجرا است.
 
وی اضافه کرد: عوامل اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری به ویژه نمایندگان فرمانداران  باید توانایی لازم برای مدیریت شعب اخذ رأی را دارا باشند و آموزش لازم به تمام افراد برگزارکننده انتخابات لازم و ضروری است.
 
رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت دستی است لذا تمام افرادی که کار با دستگاه‌های احراز هویت را برعهده دارند باید آموزش لازم و کافی را دیده باشند.
 
حجت الاسلام مفید افزود: همچنین ماده ۲۱ قانون انتخابات به صراحت اعلام کرده مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تمامی امکانات و نیروی انسانی خود را برای برگزاری با شکوه انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند و وظیفه عوامل اجرایی فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است.
 
وی ادامه داد: رأی مردم نزد عوامل اجرایی و نظارت امانت بوده و صیانت از آرای مردم وظیفه ما است و باید بدون هیچ‌گونه جانب‌داری و اعمال سلیقه شخصی زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کنیم و میزان رأی ملت نتیجه انتخابات را مشخص خواهد کرد.
 
رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه تأکید کرد: وظیفه قانونی و شرعی مجریان انتخابات حراست و نگهبانی از رأی مردم است و نباید اجازه دهیم به این مهم خدشه‌ای وارد شود و تخلفات انتخاباتی نیز توسط دستگاه‌های نظارتی رصد و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما