شناسهٔ خبر: 67077323 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

واکنش بورل به جنایت النصیرات / حمام خون باید پایان یابد

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به جنایات امروز اشغالگران قدس در مرکز نوار غزه تصریح کرد: کشتار غیرنظامیان وحشتناک است و ما آن را محکوم می‌کنیم؛ حمام خون باید فوراً پایان یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «جوزف بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز شنبه با انتشار پیامیدر شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) تاکید کرد: گزارش‌ها از غزه درباره کشتار دیگر غیرنظامیان (در النصیرات) وحشتناک است.

الجزیره گزارش داد، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه تصریح کرد: ما این حادثه را به شدت محکوم می‌کنیم. حمام خون باید فوراً پایان یابد.

خبر مرتبط
واکنش کنعانی به جنایت تکان‌دهنده صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات

اقتصادنیوز: ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جنایت هولناک رژیم صهیونیستی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به شدت محکوم کرد.

وی در ادامه نتوانست تعلق خاطر خود به حامی اصلی قتل عام مردم مظلوم فلسطین را مخفی کند و گفت: طرح ۳ مرحله‌ای رئیس جمهور آمریکا راهی برای برقراری آتش بس پایدار و پایان دادن به کشتار (مردم مظلوم غزه توسط اشغالگران صهیونیست) است.

 

بورل: کشتار مردم در النصیرات وحشتناک است/حمام خون باید پایان یابد

 

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین پیشتر در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جنایت وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ۲۱۰ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۴۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند. شهدا و مجروحان این جنایت به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال داده شدند.

دفتر مذکور با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای الاقصی قادر به پذیرش این تعداد از شهدا و مجروحان نیست، از جامعه جهانی و نهادهای بین‌المللی خواست این بیمارستان را نجات داده و تجهیزات پزشکی مورد نیاز و ژنراتورهای برق را برای ادامه فعالیت آن ارسال کنند.

در این بیانیه آمده است: وضعیت در بیمارستان شهدای الاقصی فاجعه بار و بسیار خطرناک است و ما خواستار توقف فوری نسل‌کشی غیرنظامیان فلسطینی هستیم.

خبر مرتبط
اطلاعات هولناک درباره شکنجه‌گاه مخوف اسرائیل / چه خبر است؟

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی در گزارشی مستند، اطلاعات هولناکی درباره شکنجه‌ وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ربوده شده از غزه منتشر و اعلام کرد که ده‌ها نفر از آنها زیر شکنجه جان باختند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین بیان کرد: حمله متجاوزان به غیرنظامیان و کودکان و زنان و در اردوگاه النصیرات و مناطق مرکزی غزه را به شدت محکوم می‌کنیم و اشغالگران و دولت آمریکا را مسئول این جنایت هولناک که خون دهها فرد بی گناه ریخته شد، می‌دانیم. ما از جامعه جهانی و همه نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم رژیم صهیونیستی را برای توقف حملات و جنایات وحشیانه خود تحت فشار قرار دهند و جلوی ادامه نسل‌کشی ملت فلسطین در نوار غزه را بگیرند.

نظر شما