شناسهٔ خبر: 67074934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور:

اجرای ۵۴ برنامه مدون توسط ستاد امربه معروف

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور گفت: برای ستاد ۵۴ برنامه مدون به صورت کمی تدوین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان از لرستان، حجت االاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری آکردی، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارداشت: ستاد چهار وظیفه اصلی دارد ترویج فریضتین، نظارت بر اجرای فریضتین، حمایت از آمران و عفاف و حجاب این وظایف مهم است.

 

 دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه در حال ایجاد نهاد عمومی غیردولتی هستیم، افزود: در این راستا در حال انجام مراحل نهایی هستیم.

 

وی با بیان اینکه برای ستاد ۵۴ برنامه مدون به صورت کمی تدوین شده است، عنوان‌کرد: کرسی های آزاداندیشی برای دانشگاه ها پیش‌ بینی شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین طاهری آکردی خاطرنشان‌کرد: در بحث هنر ستاد نقش دارد و جشنواره فجر در این زمینه راه اندازی شده است و این اقدامات در راستای ترویج فریضتین امربه معروف و نهی از منکر است.

 

وی به فعالیت تشکل های مردمی اشاره کرد و گفت: ستاد در زمینه آموزش، نظارت و مجوزش تشکل ها قانونا انجام وظیفه می کند و در بحث امربه معروف و نهی ازمنکر از ظرفیت حوزه های علمیه استفاده می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین طاهری آکردی ادامه داد: تشکل های بانوان و دوره ای با عنوان خانواده متعالی و زیست عفیفانه تا خردادماه آغاز می شود، از جمله مواردی هستند که در بحث عفاف و حجاب انجام شده است.

 

وی تربیت مربی و کنشگران جهادی توسط ستاد اشاره کردو عنوان داشت: طرح عفاف در خانه از دیگر دوره هایی است که توسط ستاد برگزار می شود و  افرادی که این دوره ها را می گذرانند می توانند مطالب را در محیط خانه و خانواده برای خویشاوندان خود تبلیغ کنند.

 

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد: کسی که آموزش دیده را به کنشگر تبدیل کنیم و خروجی این اقدام سبب تربیت مربی و تربیت استاد می شود.

نظر شما