شناسهٔ خبر: 67076550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

اجرای طرح "عفاف در خانه"

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر از ظرفیت حوزه های علمیه استفاده می شود.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری آکردی، امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ۴ وظیفه اصلی ترویج فریضتین، نظارت بر اجرای فریضتین، حمایت از آمران و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را بر عهده دارد، افزود: در حال رایزنی های نهایی برای ایجاد نهاد عمومی غیر دولتی هستیم.

وی با بیان اینکه برای ستاد ۵۴ برنامه مدون به صورت کمی تدوین شده است، عنوان‌ کرد: کرسی‌های آزاداندیشی برای دانشگاه ها پیش‌ بینی شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه در بحث هنر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نقش دارد و جشنواره فجر در این زمینه راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر تمام تلاش خود را برای تعمیق و ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر بکار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری آکردی به فعالیت تشکل های مردمی اشاره کرد و گفت: ستاد در زمینه آموزش، نظارت و مجوز تشکل ها قانونا انجام وظیفه می کند و در بحث امر به معروف و نهی از منکر از ظرفیت حوزه های علمیه و طلاب و مبلغان استفاده می شود.

وی با بیان اینکه تشکل های بانوان و دوره ای با عنوان خانواده متعالی و زیست عفیفانه تا خردادماه آغاز می شود، بیان داشت: طرح عفاف در خانه از دیگر دوره هایی است که توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود و افرادی که این دوره ها را می گذرانند می توانند مطالب را در محیط خانه و خانواده برای خویشاوندان خود تبلیغ کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در پایان گفت: تلاش می شود افراد آموزش دیده به کنشگران دینی ،فرهنگی و اجتماعی تبدیل شوند.

منبع:حوزه

انتهای پیام/

نظر شما