شناسهٔ خبر: 67071476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان پاوه خبر داد

استفاده از بالگرد برای خاموش‌کردن آتش در «بلبزان» پاوه

فرماندار پاوه از پرواز بالگرد برای خاموش‌کردن آتش در «بلبزان» خبر داد و گفت: تلاش‌ برای اطفای حریق در منطقه همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی‌رضا حیدری امروز _ شنبه نوزدهم خرداد _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتفاعات بلبزان بخش مرکزی این شهرستان همچنان در آتش می‌سوزد، اظهار کرد: این آتش‌سوزی عصر روز سه‌شنبه ۱۵ خردادماه آغاز شد که با تلاش ۱۰ ساعته در روز چهارشنبه، مهار شد.

وی افزود: بعد از ۲۴ ساعت در عصر روز پنجشنبه هفدهم خرداد در این منطقه به دلیل وزش باد و گرمای شدید هوا و همچنین آثار باقی‌مانده از آتش‌سوزی، آتش شعله‌ور و منطقه به طور مجدد آتش گرفت.

فرماندار پاوه از پای کار بودن تمام دستگاه‌ها از جمله مدیریت بحران استانداری، فرمانداری، هلال‌احمر، محیط زیست، منابع طبیعی، سپاه، مرزبانی و نیروهای مردمی و محلی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد آتش‌سوزی مهار شده و تلاش برای اطفای حریق همچنان ادامه دارد که به دلیل صعب‌العبور بودن، شیب زیاد و پوشش گیاهی غنی منطقه، اطفای حریق مشکل شده است.

حیدری با اشاره به اعزام دو فروند بالگرد برای مهار آتش‌سوزی در این منطقه با رایزنی رستگار یوسفی نماینده مردم اورامانات و پاوه در مجلس و همکاری استاندار و مدیریت بحران استانداری، گفت: یک دستگاه بالگرد آبپاش و یک دستگاه بالگرد برای هلیبرد نیروها به منطقه است.

نظر شما