شناسهٔ خبر: 67070064 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالیت شرکت‌های صوری در نظام مهندسی برچیده شد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: فعالیت شرکت‌های صوری در حوزه نظام مهندسی ساختمان همزمان با راه‌اندازی سامانه یکپارچه کاهش یافته است.

صاحب‌خبر -

حمزه شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص امضا فروشی و فعالیت شرکت‌های صوری در حوزه ساخت وساز گفت: بحث امضا فروشی دیگر در حوزه  نظام مهندسی و ساخت وساز پروژه‌های  مسکونی نداریم و بسیاری از این متخلفان در حوزه ساخت و ساز از روش‌های دیگر اقدام به تخلف در حوزه نظام مهندسی می‌کنند.

شکیب همچنین به راه اندازی شرکت های‌صوری در حوزه نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: شرکت‌های صوری در حوزه نظام مهندسی  با هدایت پدرخوانده‌ها اقدام به فعالیت می‌کنند و بسیاری از پروژه‌های مسکونی را گرفته و اقدام به  فعالیت می‌کنند.

او بیان کرد: خوشبختانه با راه اندازی سامانه  یکپارچه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ما توانستیم بساط امضا فروشی را جمع کنیم و  فعالیت شرکت‌های صوری در حوزه ساختمان را کاهش دهیم.

وی همچنین در خصوص هزینه‌های تعرفه‌های ساختمان  و قیمت تمام شده ساخت مسکن هم گفت: تعرفه‌های ساخت و ساز و هزینه‌های ساختمان سازی براساس هزینه و تعرفه‌های گذشته است و در این زمینه  تعرفه‌های نظام مهندسی  اثر و تغییری در نرخ تمام شده پروژه‌های ساختمانی و نهضت ملی مسکن  نگذاشته است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

<div id="video-display-embed-code_19410691"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8751517/19410691?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما