شناسهٔ خبر: 67068822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کردستان: کمک های خیرین می تواند بخشی از مشکلات جامعه را رفع کند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: خیرین و افراد نیکوکار می توانند با کمک های خود به خانواده‌های ضعیف و نیازمند، بخشی از مشکلات موجود در جامعه را برطرف کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در آیین اهدای ۸۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش بهزیستی کردستان اظهار کرد: کمک های سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی به نیازمندان و همراهی خیرین در این زمینه همانند همین مراسم اهدای جهیزیه اقدام بسیار ارزشمندی است که امیدواریم همچنان تداوم داشته باشد.

وی افزود: در استان کردستان مجموعه‌ها و موسسات خیریه خوب و آبرومندی در زمینه کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه خدمات رسانی می کنند که زحمات و خدمات آنها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

استاندار کرستان با بیان اینکه کیفیت برنامه ریزی و خدمات رسانی به نیازمندان از اهمیت زیادی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد که اهدای این تعداد جهیزیه به زوج‌های جوان زیرپوشش سازمان بهزیستی باعث قوام زندگی مشترکشان شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: جامعه ما از آسیب‌های اجتماعی بی نصیب نیست و در این میان افرادی هستند که از راههای مختلف برای رفع مشکلات جامعه و کاهش این آسیب‌ها تلاش می کنند.

استاندار کردستان: کمک های خیرین می تواند بخشی از مشکلات جامعه را رفع کند

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با تقدیر از همه افرادی که با انجام کار خیر، تلاش می کنند دلهایی را شاد کنند، خطاب به زوج‌های جوان گفت: وسایل زندگی، فقط وسایل زندگی است اما اصل در زندگی دل و درون انسان‌ها است و شما که زندگیتان را شروع کرده اید عاشقانه ادامه دهید.

وی با بیان اینکه زوج‌های جوان باید در زندگی مشترک نسبت به یکدیگر وفادار بوده و در زمان مشکلات صبور باشند، افزود: خویشتن داری، تقوا و الگوگیری از اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر مواردی است که زوج‌های جوان باید در زندگی مورد توجه قرار دهند.

در ادامه این آیین و به صورت نمادین به تعدادی از زوج های جوان برگه تحویل جهیزیه که شامل ۱۱ فقره وسایل ضروری زندگی بود تحویل شد.

نظر شما