شناسهٔ خبر: 67067674 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف محموله ۲۰ میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۰۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در محدوده ناصرخسرو خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی از دپوی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در انباری واقع در محدوده بازار تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع دردستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که گزارش واصله صحیح است و مقادیری کالای خارجی در انباری در ناصر خسرو تخلیه و دپو شده است. همچنین در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالاهای خارجی توسط خودروهای شوتی از جنوب کشور به این مکان منتقل شده و از آنجا به بازار توزیع می‌شود.

افشاری افزود: ماموران  پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم اقدام به بازدید از محل مذکور کردند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است که کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این محل مقادیر انبوهی کالای خارجی از نوع ادکلن، لاک پاک کن، لاک خشک کن، اسپری بدن،  ماسک صورت و مو و ... کشف و ضبط شد، گفت: ماموران با انجام استعلامات گمرکی متوجه شدند که اسناد گمرکی ارائه شده نیز مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد.

به گفته وی در مجموع تعداد ۷۷۴۰ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق از مارک‌های مختلف خارجی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال از این محل کشف و ضبط شد. در همین راستا نیز پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و به همراه متهم و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

انتهای پیام

نظر شما