شناسهٔ خبر: 67061836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

یک سال دیگر انتظار برای شنیدن صدای سوت قطار گناباد - بیرجند

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس، گفت: وعده بهره‌برداری از مسیر بیرجند -گناباد - یونسی را تا یک سال دیگر به مردم می‌دهم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی  از گناباد، هادی محمد پور در تشریح آخرین وضعیت احداث خط راه‌آهن شرق کشور، اظهار کرد: راه‌آهن گناباد، محصول تلاش دو دولت گذشته و فعلی و همت نمایندگان ادوار بوده که ما نیز در ادامه پیگیری‌های این پروژه ملی جلساتی در سطح کشور با معاونین وزیر و نمایندگان استان‌های همجوار داشته‌ایم.

وی افزود: همه تلاش‌ها برای تامین اعتبارات ۵۰ کیلومتر قطعه ۲۳مسیر گناباد - یونسی انجام خواهد شد که به خط اصلی ریلی کشور وصل شویم و پیش‌بینی می‌شود تا یک سال آینده تا بیرجند ادامه پیدا خواهد کرد، هر چند اگر قطعات دیگر مسیر چابهار - مشهد باقی مانده باشد.

مناقصه ایستگاه راه‌آهن در گناباد تا حداکثر ۵۰ روز دیگر

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دستورات لازم جهت احداث ایستگاه راه آهن در پایین دست روستای خیبری شهرستان گناباد گرفته شده و در کمتر از ۵۰ روز دیگر مناقصه آن برگزار و پیمانکار معرفی خواهد شد.

محمدپور خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پل‌های مسیر ریلی شرق کشور به طول ۳۰۰ متر در گناباد احداث خواهد شد که پیشنهاد شده نام این پل به نام شهدای خدمت نامگذاری شود.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از مسیر راه آهن چابهار - مشهد از تاکیدات مقام معظم رهبری به دولت‌های قبل و فعلی بوده و هر دولتی که بر سرکار بیاید، باید به این تاکیدات جامه عمل بپوشاند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: بر این اساس می‌توان وعده بهره‌برداری از مسیر بیرجند - گناباد - یونسی را تا یک سال دیگر به مردم داد، چرا که در توان خود و دیگر همکارانم و مسئولین این حوزه می‌بینم که همه اعتبارات لازم را برای بهره برداری جذب کنیم.
 وی افزود: اولویت کاری ما در مجلس مسئله اقتصاد و معیشت خواهد بود و ما تلاش خواهیم کرد زبان گویای مردم دو شهرستان گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی باشیم.

 محمد پور بیان کرد: وقتی بیش از ۸۵ درصد پست برق دوم گناباد برای حداقل مبلغی روی زمین مانده، نقش نماینده را نشان میدهد که باید پیگیری کند؛ البته معتقد هستیم که نماینده باید به دنبال وضع قوانین باشد و نماینده قانونا نباید به حوزه های اجرایی ورود کند، اما ناچار و برای حل مشکلات مردم باید تلاش کنیم.
 

نظر شما