شناسهٔ خبر: 67057531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یک سال دیگر سوت قطار در گناباد شنیده می‌شود

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس، گفت: وعده بهره‌برداری از مسیر بیرجند -گناباد - یونسی را تا یک سال دیگر به مردم می‌دهم، چرا که در توان خود و دیگر همکارانم و مسئولین این حوزه می‌بینم که همه اعتبارات لازم را برای بهره‌برداری جذب کنیم.

صاحب‌خبر -

هادی محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از گناباد، در تشریح آخرین وضعیت احداث خط راه‌آهن شرق کشور، اظهار داشت: راه‌آهن گناباد، محصول تلاش دو دولت گذشته و فعلی و همت نمایندگان ادوار بوده که ما نیز در ادامه پیگیری‌های این پروژه ملی جلساتی در سطح کشور با معاونین وزیر و نمایندگان استان‌های همجوار داشته‌ایم.

وی افزود: همه تلاش‌ها برای تامین اعتبارات 50 کیلومتر قطعه 23 مسیر گناباد - یونسی انجام خواهد شد که به خط اصلی ریلی کشور وصل شویم و پیش‌بینی می‌شود تا یک سال آینده تا بیرجند ادامه پیدا خواهد کرد، هر چند اگر قطعات دیگر مسیر چابهار - مشهد باقی مانده باشد.

مناقصه ایستگاه راه‌آهن در گناباد تا حداکثر 50 روز دیگر

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دستورات لازم جهت احداث ایستگاه راه آهن در پایین دست روستای خیبری شهرستان گناباد گرفته شده و در کمتر از 50 روز دیگر مناقصه آن برگزار و پیمانکار معرفی خواهد شد.

محمدپور خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پل‌های مسیر ریلی شرق کشور به طول 300 متر در گناباد احداث خواهد شد که پیشنهاد شده نام این پل به نام شهدای خدمت نامگذاری شود.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از مسیر راه آهن چابهار - مشهد از تاکیدات مقام معظم رهبری به دولت‌های قبل و فعلی بوده و هر دولتی که بر سرکار بیاید، باید به این تاکیدات جامه عمل بپوشاند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: بر این اساس می‌توان وعده بهره‌برداری از مسیر بیرجند - گناباد - یونسی را تا یک سال دیگر به مردم داد، چرا که در توان خود و دیگر همکارانم و مسئولین این حوزه می‌بینم که همه اعتبارات لازم را برای بهره برداری جذب کنیم.

انتهای پیام/282/

نظر شما