شناسهٔ خبر: 67344926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نقش ارزنده جامعه ورزشی درتحقق مشارکت حداکثری در انتخابات

نشست روسای هیات‌های ورزشی و نخبگان ورزشی استان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت حداکثری جامعه ورزش و جوانان با فرمانده سپاه ثارالله استان امروز در کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم باگرامیداشت یاد و خاطره  رئیس جمهورشهید ایت الله رئیسی وهمراهان شهیدش گفت: این شهید در دوران خدمت خود  خستگی ناپذیر ،صادق  و خدمتگذار برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و مردم تلاش کرد و دغدغه خدمت رسانی این شهید والامقام  به مردم را از نزدیک و در سفر,های وی به استان کرمان  لمس کردیم .  

سردار نظری تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمن  می شود و ورزشکاران می توانند نقش پررنگی  در افزایش مشارکت انتخابات داشته باشند .

مدیر کل ورزش و جوانان استان  هم گفت  :بیش از یک میلیون نفر از جمعیت استان در سنین ۱۸ تا ۳۵ سال هستند  که برای مشارکت های اجتماعی وسیاسی در انتخابات  آماده هستند.

 پاریزی افزود: ورزشکاران و هیات های ورزشی استان همواره با حضور موثر خود در موضوعات ملی و اجتماعی بویژه انتخابات نقش ارزشمند خود را به خوبی ایفا کرده و خواهند کرد

 

<div id="video-display-embed-code_11248760"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267176/11248760?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما