شناسهٔ خبر: 67055682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه کاشان:

نامزدهای انتخابات به اخلاق و تقوا پایبند باشند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: نامزدهای انتخابات باید به اخلاق و تقوا پایبند باشند و آبروی نظام را حفظ کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه الله الاعظم اظهار کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صراحت لهجه را از شهید آیت الله رئیسی بیاموزند، شهید رئیسی به لبخند دشمن اعتماد نمی‌کرد و این باید درسی برای رئیس جمهور آینده باشد.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات برای نظام حساس است، افزود: معظم له فرمودند ممکن است در انتخابات عده‌ای به این آبروی ملی ضربه وارد کنند، تهمت زدن، بدگویی کردن و لجن پرانی کردن به آبروی ملی لطمه می‌زند، نامزدهای انتخابات باید برای جلوگیری از این اتفاقات در رقابت‌های انتخاباتی به اخلاق و تقوا پایبند باشند و آبروی نظام را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه بیان کرد: معظم انقلاب اسلامی انتخابات را آبروی ملی عنوان کردند و فرمودند شهید آیت الله رئیسی ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا برجسته‌تر از قبل کرد یعنی شهید آیت الله رئیسی موجب آبروی ملی ما بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: جهان امروز، جهان نفاق است، فریاد حقوق زن و حقوق بشر در دنیا شنیده می‌شود اما در غزه بزرگ‌ترین جنایت علیه بشریت در حال انجام است، در مدت هشت ماه، رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا ۷۰ هزار تن بمب که معادل ۲ برابر بمباران‌های جنگ جهانی دوم است را بر سر ملت مظلوم فلسطین ریخته است.

وی افزود: یکی از نویسندگان آمریکایی اقرار کرد که فاجعه غزه میزان توحش ما را به جهان نشان داد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۴ خرداد امسال از عملیات طوفان الاقصی تجلیل کرده و فرمودند این عملیات در لحظه نیاز در منطقه اجرا شد.

نظر شما