شناسهٔ خبر: 67055559 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت دمای ۴۶ درجه در اهرم شهرستان تنگستان

کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: تداوم روند افزایشی دما در این استان، دمای هوای در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان را به ۴۶ درجه رساند.

صاحب‌خبر -

مساعدی گفت: در مدت یاد شده دما در خورموج به ۴۴ و در برازجان به ۴۳ درحه سانتیگراد رسید و سایر شهرهای استان دمای زیر ۴۰ درجه سانتیگراد تجربه کردند.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، تا اواسط هفته پیش رو جوی آرام برای استان و خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در چند روز پیش رو وزش باد، افزایش رطوبت و شرجی در استان پدطده غالب است.

مساعدی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در اواسط روز در نواحی شرقی استان گاهی تا ۴۲ کیلومتر درساعت و فردا به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی و فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۰:۴۳، مد اول دریا ساعت ۰۷:۵۳، جزر دوم ساعت ۱۵:۵۴ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۶ خواهد بود.

نظر شما