شناسهٔ خبر: 67053991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت‌الله‌ علم‌الهدی:

انقلاب اسلامی فراتر از مرز‌ها و فکر‌ها در حال توسعه است

آیت‌الله‌ علم‌الهدی: سخنان امام (ره) درحال اجراست، امام (ره) فرمود باید اسرائیل از بین برود و انقلاب نباید به دست نااهلان بیفتد، امروز می‌بینید صهیونیست‌ها در چه وضعیتی هستند و انقلاب اسلامی فراتر از مرز‌ها درحال توسعه است.

صاحب‌خبر -
انقلاب اسلامی فراتر از مرز‌ها و فکر‌ها در حال توسعه است
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: از دست دادن  امام (ره) و رحلت ایشان، داغ جانکاهی است که حتی پس از ۳۵ سال این داغ هنوز هم دل‌ها را رنجیده می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در مشهد افزود: در روز ۱۴ خرداد ۱۳۶۷ دو جریان رقم خورده است؛ رحلت حضرت امام (ع) که بعد از ۳۵ سال همچنان سوگوار هستیم و دیگری نعمت بزرگیست که به ملت ایران هدیه داده شد و آن مقام معظم رهبریست که با وجود ایشان نهضت امام (ره) همچنان زنده است.
 
آیت الله علم الهدی گفت: امام (ره) فرمود باید اسرائیل از بین برود و انقلاب نباید به دست نااهلان بیفتد، امروز می‌بینید صهیونیست‌ها در چه وضعیتی هستند و انقلاب فراتر از مرز‌ها درحال توسعه است.
 
وی بیان کرد: آن زمان به جز چند شیعه معدود در لبنان، هیچکس معتقد به مقاومت نبود، امروز از یمن تا سوریه، کشورها به محور یکپارچه مقاومتی تبدیل شده‌اند که اسرائیل را به محاصره درآورده‌اند.
 
وی گفت: امام (ره) فرمود انقلاب نباید به دست نااهلان بیفتد. از آن زمان با وجود همه بحران های سیاسی، فتنه اعتقادی و لطمات و توطئه‌ها، انقلاب نه تنها برپا مانده بلکه فراتر از مرزها و فکرها درحال توسعه است.
 
امام جمعه مشهد با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان کرد: در جریان ماجرای وعده صادق، مدیریت صفر تا صد عملیات برعهده شخص رهبر معظم انقلاب بود به گونه ای این عملیات اجرا شدکه دشمن تصورش را هم نمی کرد ، بازدارندگی ما چند برابر شد و دشمن نتوانست جوابی بدهد.
 
نماینده ولی فقیه در مشهد افزود: وعده صادق کار را به جایی رساند که وقتی هلیکوپتر رئیس جمهور سقوط کرد، صهیونیست‌ها اعلام کردند نقشی در این ماجرا نداشتند زیرا وحشت کردند ایران باز برای انتقام به سراغشان برود.
 
وی افزود: در جریان این ۳۵ سال، فتنه‌هایی که به وجود آمد، توطئه‌هایی که ایجاد شد و اختلافات داخلی که به اراده دشمن تشدید شد، همه اینها را در نظر بگیرید. چه رهبری نیاز است که بتواند همه اینها را مدیریت کند و به موازات این، ما را از مقام واردکننده سیم خاردار به جایی برساند که دنیا از موشک‌های قاره پیما و نقطه زن ایران وحشت کند؟!
 
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به آیه ۷ سوره مبارکه ابراهیم اظهار کرد : امروز در روی کره زمین، ملتی عزیزتر از ملت ایران وجود ندارد، برای این نعمت گرانقدر که ۳۵ سال ما را مشمول آن قرار دادی، تو را شکر می‌کنیم زیرا تو خود در کلام قدسی خود فرمودی «لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُم» و کمال این نعمت به حضور حجت بالغه الهی حضرت بقیة الله الاعظم (عج) است.
 
 

نظر شما