شناسهٔ خبر: 66966195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تدارک صدها ویژه برنامه‌ سالگرد ارتحال امام (ره) در خراسان رضوی

ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد خراسان رضوی صدها ویژه برنامه‌ در استان برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

 

برگزاری صدها ویژه برنامه‌ سالگرد ارتحال امام (ره) در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه برنامه‌های ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی و شهدای ۱۵ خرداد در استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سلطانی گفت: این مراسم معنوی دوشنبه ۱۴ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و سی از طرف نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی  تولیت آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می شود. 

وی افزود: همچنین مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای نیمه خرداد سه شنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و سی از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای اداری استان و مشهد مقدس با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر تولیت آستان عبدالعظیم حسنی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام هشتم علیه السلام برگزار می شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و محفل انس با قرآن نیز به همت بنیاد شهید و خانواده شهدای مشهد روز دوشنبه ۱۴ خرداد همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در محل حسینیه رهروان روح الله واقع در بولوار شهید رستمی با سخنرانی حضرت آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و با مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت عصمت حاج  صادق آهنگران برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سلطانی افزود: هدیه به نوزادانی که به نام روح الله  در ۱۴ خرداد متولد شده اند اعزام هشت هزار نفر در قالب کاروانهای زیارتی از استان به مرقد مطهر امام راحل(ره) و برگزاری نشست معرفتی ویژه در محل پایگاه های مقاومت بسیج در شب ۱۴ خرداد از ویژه برنامه‌های استان است. 

وی گفت:برپایی نمایشگاه، جلسات پرسمان دینی و حلقه های معرفتی نشست علمای شیعه و سنت در مناطق تلفیقی و اعزام مبلغ به نماز جمعه مناطق تلفیقی اعزام روحانیون به همراه کاروانهای اعزامی به تهران و مساجد استان سوگواره ادبی شعر، پویش شهید خدمت ویژه سنین مختلف با محوریت رئیس جمهور شهید و برپایی ایستگاه پذیرایی به همت شورای هیئات مذهبی در شهرستانها از دیگر این ویژه برنامه هاست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود:تجلیل از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) قرائت بخشی از وصیتنامه حضرت امام در ابتدای امتحانات دانش آموزان در خراسان رضوی، برگزاری اردوهای جهادی و جلسات تبیینی قبل و بعد از مراسم حضرت امام (ره)در مناطق حاشیه شهر مشهد مقدس نیز بخش دیگر از برنامه های این مراسم معنوی در استان است.

 

نظر شما