شناسهٔ خبر: 67051952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس جهاد دانشگاهی تاکید کرد

مساله‌محوری برای رفع نیازهای اساسی، محصول مسئولیت پذیری جهاددانشگاهی

رئیس جهاددانشگاهی گفت: مساله‌محوری و تکیه بر رفع نیازهای اساسی در حوزه صنعت و کشاورزی را محصول مسئولیت پذیری جهاددانشگاهی به ویژه در زمان تحریم‌ها می‌دانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، حسن مسلمی نائینی در بازدید از بخش های مختلف مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر در نشست با نماینده مردم در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین دانشکده علوم پزشکی و دانشگاه دولتی شهرستان اظهار کرد: جهاددانشگاهی از همان ابتدای تاسیس همواره در کنار نظام و انقلاب بوده و با تشخیص به‌موقع مسائل توانسته است به نهادی موثر و پربازده در حوزه‌های مختلف تبدیل شود.

وی با اشاره به خدمات و دستاوردهای این نهاد در حوزه ناباروری و سلول‌های بنیادی  و ذکر نام از زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، اضافه کرد: این دستاوردها منجر به افزایش اعتبار علمی و اعتماد ملی در سطح بین‌الملل شده است.

 در ادامه حجت اله شریعتمداری، فرماندار کاشمر بیان کرد: این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های گردشگری و پزشکی دارد و با توجه به نیازهای این منطقه و موقعیت جغرافیایی آن توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی به ویژه در حوزه پزشکی و دندانپزشکی باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: توجه بیشتر به این مرکز به عنوان مرکزی که می تواند در ارتقا ‏و افزایش سطح دانش و آگاهی علاقه مندان به فعالیت دررشته های مرتبط و صنایع  وابسته به کشاورزی ‏موثر باشد امری ضروری بشمار می رود.

حجت‌الاسلام‌ نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس ‏شورای اسلامی نیز ضمن اعلام آمادگی برای کمک به توسعه فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌های آموزشی و مهارتی و ‏پزشکی عنوان کرد: جهاددانشگاهی در کاشمر یک ظرفیت و فرصت برای این شهرستان بشمار می رود.

 

 

نظر شما