شناسهٔ خبر: 67311332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس:

عبور خطوط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی از وسط شهرها خطرآفرین است

زهرا فتحی زهرا فتحی

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس گفت: عبور خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی تهران به شمال غرب با عمر ۵۰ سال از وسط شهر ابهر و چند شهر دیگر، برای مردم خطرآفرین است و با توجه به اهمیت آن باید در اولویت کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

منصور علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به مشکلات که از نظر سوخت در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این مناطق، از شهرستان‌های با ظرفیت بالا در حوزه کشاورزی هستند، کشاورزان و گلخانه‌داران در زمستان دچار نوسان شدید سوخت می‌شوند و این مسئله خسارت‌های زیادی به آنها تحمیل می‌کند. بنابراین باید فرآورده‌های نفتی مورد نیاز آنها براساس نیازشان تأمین شود.

وی با اشاره به عبور خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی تهران به شمال‌ غرب با عمر ۵۰ ساله از وسط شهر ابهر و چند شهر دیگر که برای مردم خطرآفرین است، گفت: هرچند در سال‌های قبل، مطالعاتی برای انتقال این خط انجام شد، اما به‌دلیل تأمین نشدن اعتبار این موضوع بلاتکلیف مانده است که با توجه به اهمیت آن باید در اولویت کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با توضیح اینکه مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه این حق را دارند که مانند دیگر مردم، به سوخت، نفت و بنزین سوپر دسترسی داشته باشند، افزود: گازدار کردن بقیه روستاهای حوزه انتخابیه باید در اولویت کاری وزارت نفت باشد. 

انتهای پیام

نظر شما