شناسهٔ خبر: 67311335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان:

رشد ۲۰ درصدی صدور پروانه صنعتی همدان در دولت سیزدهم

شهره اکبری

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رشد ۲۰ درصدی صدور پروانه‌های صنعتی در دولت سیزدهم در این استان خبرداد و گفت: امروز فضای کسب و کار و فضای اقتصادی استان همدان فضای مناسبی دارد و طی چند سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه این استان در این رابطه رخ داده است.

صاحب‌خبر -

احمد شانیان شنبه  ۲ تیرماه، در آیین تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان همدان، اظهار کرد: در استان همدان در دولت شهید جمهور بخش خصوصی و دولتی در حوزه تولید و صنعت همه پای کار بودند.

وی افزود: رشد ۲۰ درصدی در صدور پروانه‌های صنعتی استان، رشد ۱۴۰درصدی سرمایه‌گذاری حوزه صنعت، رشد ۸۰ درصدی شرکت‌های دانش‌بنیان در استان و صادرات بالای یک میلیارد دلار استان نشأت گرفته از وفاق و همدلی خوب بخش خصوصی و دولتی این استان با یکدیگر بوده است.

شانیان با بیان اینکه در استان همدان فاصله‌ای بین بخش خصوصی و دولتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: یک فضای صمیمی بین بخش خصوصی و دولتی در استان حاکم است به‌ طوری‌ که دغدغه‌ها مطرح شده و خیلی از مسائل در استان حل می‌شود و دیگر مسئله‌ای در استان نداریم که حل نشده باشد.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی همدان درک خوبی از بازار و تولید دارد وبرای حل مشکلات این مسائل را به خوبی انتقال می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با تسهیل‌گری در کنار بخش خصوصی بود، تصریح کرد: تسهیل‌گری و ریل‌گذاری  دولت شهید جمهور به عنوان بخش دولتی و نیز همت بخش خصوصی، موجب آن شد که  کشور در سطح ملی طبق اعلام بانک مرکزی  ۳.۳ برابر رشد صنعت را در دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل  داشته باشد.
انتهای پیام

نظر شما