شناسهٔ خبر: 67048904 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تصادف موتورسیکلت‌ و خودروی سواری پراید با ۲ فوتی و مصدوم در خورزوق

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بر اثر ناتوانی راننده خودروی سواری پراید در کنترل وسیله نقلیه خود به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و برخورد با یک دستگاه موتورسیکلت، یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در محدوده پل خورزوق، بلافاصله مأموران پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور و پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راننده خودروی پراید بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه و نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه خود، با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می‌کند که در این تصادف سرنشین موتورسیکلت در دم جان خود را از دست می‌دهد و راننده موتورسیکلت نیز مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: تمام رانندگان وسایل نقلیه موظف به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچک‌ترین اغماضی با هرگونه تخلفی به ویژه تخلفاتی که در وقوع تصادفات جرحی و فوتی تأثیرگذار باشد برخورد قانونی خواهند کرد.

نظر شما