شناسهٔ خبر: 67047744 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

معرفی ویژگی های سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس

سالن کنسرت رویال هال چه ویژگی هایی دارد؟ هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس، هتلی مجلل در منطقه سعادت‌آباد است که بر روی تپه ای ساخته شده است و آب و هوای دلپذیری دارد. این کاخ پر زرق و برق با امکانات بی‌نظیری که دارد جز بهترین هتل های تهران است و طرفداران بسیاری دارد. هتل اسپیناس پالاس علاوه بر کافی شاپ و رستوران‌های شیک، ۱۵ سالن بزرگ و لوکس نیز دارد که برای برگزاری مراسمات مختلف مناسب است. یکی از این سالن ها، سالن رویال هال است در ادامه شما را بیشتر با این سالن آشنا می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

معرفی ویژگی های سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس

سالن کنسرت رویال هال چه ویژگی هایی دارد؟ هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس، هتلی مجلل در منطقه سعادت‌آباد است که بر روی تپه ای ساخته شده است و آب و هوای دلپذیری دارد. این کاخ پر زرق و برق با امکانات بی‌نظیری که دارد جز بهترین هتل های تهران است و طرفداران بسیاری دارد. هتل اسپیناس پالاس علاوه بر کافی شاپ و رستوران‌های شیک، ۱۵ سالن بزرگ و لوکس نیز دارد که برای برگزاری مراسمات مختلف مناسب است. یکی از این سالن ها، سالن رویال هال است در ادامه شما را بیشتر با این سالن آشنا می‌کنیم.

سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس

از میان سالن هایی که در هتل اسپیناس پالاس وجود دارد، سالن کنسرت رویال هال سروصدای بیشتری به پا کرده است. این سالن ۲۵۰۰ نفر ظرفیت دارد و بزرگترین سالن کنسرت ایران شناخته شده است. سالن رویال هال با طراحی و فضای لوکس در طبقه اول هتل اسپیناس واقع شده و سقف بلند آن باعث شده تا صدای موسیقی طنین انداز شود. سالن رویال هال زیر نظر کمپانی های ايتاليايي ساخته شده است و شبیه سالن اپرا در میلان است. زمین سالن کمی شیب‌دار است و صندلی ها به صورتی چیده شده تا تمام افراد بتوانند از اجرای هنرمندان لذت ببرند.

هر ساله بسیاری از هنرمندان موسیقی ترجیح می‌دهند کنسرت های خود را در این سالن زیبا و بزرگ اجرا کنند. برای اطلاع از لیست کنسرت های هتل اسپیناس ۱۴۰۳ به سایت های معتبر ارائه بلیط کنسرت از جمله سایت ایران کنسرت و تیکت مراجعه کنید.

سالن کنسرت رویال هال برای اولین بار با جشنواره موسیقی ققنوس با هنرمندی شهرام ناظری و اجرای گروه موسیقی مولوی در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. با اینکه این سالن از سالن‌های تازه تاسیس هتل اسپیناس پالاس تهران است، ولی تاکنون کنسرت های زیادی توسط خوانندگان مشهور در آنجا برگزار شده است. سالن کنسرت رویال هال به سالن آمفی‌تئاتر نیز معروف است و علاوه بر کنسرت، همایش‌ها و کنفرانس‌های مهم و سمینارهای بزرگی در این سالن برگزار می‌شود.

امکانات سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس

سالن کنسرت رویال هال امکانات زیادی برای راحتی و رفاه شرکت کنندگان و میهمانان تدارک دیده است. این سالن به جدیدترین تجهیزات صوتی و تصویری مانند صفحه نمایش، لپ تاپ، پخش کننده‌های صوتی، میکسرهای صدا و تصویر و... مجهز شده است. از دیگر امکانات سالن کنسرت رویال هال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

سالن غذا خوری مجزا با منوی پیش فرض و قابل تغییر مطابق سلیقه مشتری، اتاق فرمان، اتاق‌های VIP، میز رجیستری و استند تابلوی راهنما، سالن مجزا، بوفه مخصوص همایش و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۸۰۰ خودرو که از مزیت های خاص سالن رویال هال محسوب می‌شود.

دسترسی به رویال هال اسپیناس پالاس

فرودگاه امام خمینی در فاصله ۶۴ کيلومتری هتل اسپیناس پالاس و فرودگاه مهرآباد در ۱۵ کيلومتری این هتل واقع شده‌اند. بسیاری از افراد که از شهرهای دیگر قصد شرکت در کنسرت‌های هنرمندان نامی ایران در سالن رویال هال را دارند ترجیج می‌دهند با هواپیما به تهران سفر کنند. مسافران با استفاده از گوگل مپ به راحتی می‌توانند مسیر فرودگاه تا هتل را مسیریابی کنند. مسافران در صورت تمایل مسیر رسیدن از فرودگاه تا هتل اسپیناس پالاس را می‌توانند از تاکسی هوایی (هلی برد) استفاده‌ کنند. اگر ساکن تهران هستید به راحتی با مترو و اتوبوس بی آر تی یا تاکسی می‌توانید خودتان را به هتل اسپیناس پالاس برسانید و در کنسرت خواننده مورد علاقه خود شرکت کنید. توجه داشته باشید که در زمان اجرای کنسرت این هتل خیلی شلوغ می شود پس قبل از سفر رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران را انجام دهید.

آدرس: تهران، منطقه ۲، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان چنگیز عزتی، بلوار شقایق، میدان ژوراسیک، خیابان هتل اسپیناس پالاس

معرفی ویژگی های سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس

دیگر سالن های هتل اسپیناس پالاس

سالن های هتل اسپیناس پالاس از مجلل‌ترین و جدیدترین سالن های ایران و خاورمیانه محسوب می‌شوند. این سالن ها برای برگزاری تئاتر، کنسرت، سخنرانی و جشن هایی با تعداد بالا مناسب هستند. بعضی از سالن های هتل اسپیناس پالاس عبارتند از؛

  • تالار آمفی‌تئاتر رویال هال: ممتازترین سالن آمفی‌تئاتر خاورمیانه برای اجرای کنسرت و مراسم‌های ویژه با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر سالن کنسرت رویال هال است. این سالن تمامی مراسمات را با کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی برگزار می‌کند.
  • سالن پالاس هال: سالن پالاس هال در لابی هتل اسپیناس قرار گرفته و با فن‌آوری پیشرفته، مکانی مناسب برای رویدادها و همایش‌های علمی و تجاری بزرگ است.
  • سالن پارسه یک: تجهیزات مدرن سالن پارسه یک سبب شده تا این سالن تبدیل به یک مکان حتمی برای برگزاری رویدادهای علمی و تجاری شود.
  • سالن پارسه دو: سالن پارسه دو در طبقه دوم واقع شده و امکان ارائه خدمات به ۲۵۰ میهمان را دارد.
  • سالن پارسا: اتاق جلسه پارسا برای برگزاری جلسات خصوصی و رویدادهای تخصصی کوچک مناسب است.
  • سالن ایوان: سالن ایوان با طراحی اصیل مناسب برای همایش‌های ۳۰۰ نفره است.
  • سالن امیران یک: سالن امیران یک مکانی عالی برای برگزاری رویدادهای بزرگ با ظرفیت ۸۰۰ نفر است.
  • سالن امیران دو: سالن امیران دو با چیدمان مختلف و شیک برای سمینارها و همایش ها با امکانات و فن‌آوری پیشرفته با ظرفیت ۸۰۰ نفر مناسب است.
  • سال گرند هال: سالن چند منظوره گرند هال با دو ورودی جداگانه مناسب برای برگزاری رویدادهای متوسط و بزرگ است.
  • سالن دیبا هال: سالن دیبا با قرار گرفتن در طبقه اول هتل، امکان پذیرایی از طیف گسترده‌ای از همایش ها و نشست‌های علمی را دارد.
  • سالن لاتون VIP: سالن لاتون VIPروبروی رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس در طبقه سوم قرار گرفته است و برای نشست های علمی کوچک مناسب است.
  • سالن جلسه ایوان VIP: سالن جلسه ایوان VIP در طبقه سوم هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته است و برای جلسات شرکت ها و مدیران و همچنین رویدادهای کوچک مناسب است.
  • اتاق جلسه برنا: اتاق جلسه برنا به آخرین و بروزترین تجهیزات پذیرایی مجهز شده است و برای جلسات و رویدادهای تخصصی مناسب است.

در نهایت اگر برای شرکت در یک کنسرت قصد رفتن به هتل اسپیناس پالاس تهران را دارید، برای اقامت یکی از اتاق های لاکچری هتل اسپیناس پالاس را انتخاب کنید. همچنین ضمن تماشای کنسرت با هنرنمایی خواننده مورد علاقه خودتان، می‌توانید سری به جاهای دیدنی اطراف هتل مانند پارک پرواز و پارک ژوراسیک و همچنین مراکز خرید تهران در محدوده سعادت‌آباد بزنید و از تماشای آنها لذت ببرید.

شما برای گذراندن اوقات فراغت خود و همچنین تماشای کنسرت هنرمندان محبوب ایرانی کدام سالن را انتخاب می‌کنید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

نظر شما