شناسهٔ خبر: 67047738 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

معرفی سالن کوه نور هتل پارسیان اوین تهران

سالن کوه نور هتل پارسیان اوین چه ویژگی هایی دارد؟ هتل پارسیان اوین تهران دارای چندین سالن است که سالن کوه نور از بهترین و معروف‌ترین آنها است که فضایی دلنشین و زیبا دارد. تمامی سالن‌های هتل پارسیان اوین، مجهز به مدرن‌ترین وسایل پذیرایی و سیستم صوتی پیشرفته هستند. در ادامه بیشتر با سالن کوه نور هتل پارسیان اوین و ویژگی های آن آشنا می‌شویم.

صاحب‌خبر -

معرفی سالن کوه نور هتل پارسیان اوین تهران

سالن کوه نور هتل پارسیان اوین چه ویژگی هایی دارد؟ هتل پارسیان اوین تهران دارای چندین سالن است که سالن کوه نور از بهترین و معروف‌ترین آنها است که فضایی دلنشین و زیبا دارد. تمامی سالن‌های هتل پارسیان اوین، مجهز به مدرن‌ترین وسایل پذیرایی و سیستم صوتی پیشرفته هستند. در ادامه بیشتر با سالن کوه نور هتل پارسیان اوین و ویژگی های آن آشنا می‌شویم.

درباره هتل پارسیان اوین تهران

هتل ۴ ستاره پارسیان اوین یکی از هتل های شیک و اعیانی پایتخت است که به سبک کاروانسراهای صد ساله طراحی و در سال ۱۳۷۴ ساخته شده است، البته بازسازی هتل در سال ۱۳۸۷ انجام شده است. این هتل دارای ۱۵۰ واحد اقامتی لوکس با دکوراسیونی بی‌نظیر دارد. هتل اوین در بهترین و خوش آب و هواترین منطقه تهران واقع شده است. این هتل دسترسی راحتی به بزرگراه ها و شریان های اصلی پایتخت دارد و در اطراف خود جاهای دیدنی بسیاری از جمله باغ ایرانی و باغ فردوس را جای داده است. واحدهای اقامتی هتل به دو صورت شمالی و جنوبی تقسیم شده‌اند و شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سوئیت رویال و سوئیت هستند که همه این اتاق ها بالکن وسیع و دلبازی دارند که به فضای سبز هتل مشرف هستند. تمام اتاق های هتل اوین به تجهیزات مدرن و پیشرفته مطابق استانداردهای جهانی مجهز هستند و سیستم تهویه مطبوع دارند.

آدرس هتل پارسیان اوین: تهران، تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام، تقاطع اوین

امکانات هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین از هتل های مشهور و پرطرفدار تهران است که امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، رستوران، کافه، نمازخانه، تالارها و سالن های چند منظوره و پارکینگ بسیار وسیع رایگان، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، خشکشویی، صندوق امانات و باشگاه ورزشی دارد. همچنین این هتل طوری طراحی شده که برای سالمندان و افراد کم توان جسمی دسترسی آسانی دارد. در ادامه سالن کوه نور یکی از مجهزترین و زیباترین سالن های، هتل پارسیان اوین را معرفی می‌کنیم.

سالن کوه نور هتل پارسیان اوین

بهترین مزیت هتل پارسیان اوین در برابر بقیه هتل های تهران، سالن چند منظوره کوه نور است. ساختمان این سالن از ساختمان اصلی هتل جدا است و در کنار استخر واقع شده است. این سالن حدود ۶۸۰ مترمربع مساحت دارد و در دو طبقه مجزا ساخته شده است که امکان برگزاری جشن عروسی از ۲۰۰ تا ۷۰۰ نفر را دارد. با توجه به اینکه دو طبقه سالن کوه نور مجزا هستند می‌توان دو عروسی به صورت همزمان در آن برگزار کرد. ورودی هر دو طبقه جدا هستند و امکانات جدایی نیز دارند. طبقه دوم سالن کوه نور سقفی با ارتفاع ۱۰ متر دارد که از دلایل زیبایی این سالن است، سالن کوه نور از زیباترین سالن های بدون ستون کشور محسوب می‌شود. این سالن چند منظوره است و برای برگزاری همایش، سمینار و نمایشگاه نیز مناسب است. کارکنان سالن بسیار حرفه ای و خبره هستند و در کوتاه‌ترین زمان به بهترین نحو از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

سالن کوه نور از زیباترین سالن های بدون ستون کشور محسوب می‌شود.

امکانات سالن کوه نور هتل پارسیان اوین

در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین تهران امکانات بسیاری برای رفاه افراد در نظر گرفته شده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

سالن غذاخوری مجزا، پرده نمایش ثابت ویدئو پروژکتور، اینترنت وای فای، تلویزیون LED، اتاق VIP، امکان برگزاری، نمایشگاه در سالن، سالن جانبی، میکروفن ثابت برای هر صندلی، اتاق عقد و سفره عقد، شمع آرایی، استند تابلوی راهنما، گل آرایی، نورپردازی ثابت، میز رجیستر، پارکینگ، سالن کنفرانس، آسانسور، سرویس بهداشتی در راهرو

معرفی سالن کوه نور هتل پارسیان اوین تهران

چیدمان صندلی‌ها در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین

در سالن کوه نور چیدمان صندلی ها کاملا اختیاری است و بستگی به تعداد مهمانان چیده می‌شود.

  • چیدمان ضیافتی: در چیدمان ضیافتی با حداکثر ۳۶۰ نفر میهمان امکان پذیر است.
  • چیدمان سینمایی: در چیدمان سینمایی ظرفیت مهمانان حداکثر ۴۰۰ نفر است.
  • چیدمان کلاسی: چیدمان کلاسی ظرفیت حداکثر ۶۰۰ نفر را دارد.
  • چیدمانU : چیدمان U مخصوص کلاس ها و کارگاه های آموزشی است که ظرفیت حداکثر ۲۰۰ نفر را دارد.

آپشن های موجود در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین

در هنگام رزرو سالن برای مجالس خود می‌توانید آپشن‌های سالن کوه نور را انتخاب کنید.

  • فیلمبرداری و عکاسی
  • سیستم صوتی
  • سیستم ترجمه همزمان به همراه گوشی ترجمه
  • ضبط صدای مراسم
  • میکروفن بیسیم
  • میکروفن کنفرانسی
  • نورپردازی
  • پرده نمایش

بهترین سایت برای رزرو هتل پارسیان اوین

وقتی به تهران سفر می‌کنید، بهتر است در یک هتل ۴ ستاره خوشنام اقامت کنید. اولین گام برای انتخاب هتل، انتخاب یک سایت معتبر است سایتی که اطلاعات دقیقی از هتل موردنظر در اختیار شما قرار دهد. این سایت باید بتواند نظرات کاربران را در اختیار شما قرار دهد و تخفیفات ویژه‌ای داشته باشد. سایت جاابنجاس یکی از سایت های معتبر است که تمامی این ویژگی ها را دارد و همراه خوبی برای انتخاب یک اقامتگاه مناسب است. با وارد شدن به سایت جااینجاس فقط کافیست نام هتل پارسیان اوین را وارد کرده و صفحه هتل را مشاهده کنید و اطلاعاتی که نویسنده خانم گلشید سیفی محمدزاده در این سايت قرار داده است، استفاده کنید و به راحتی اقدام به رزرو هتل کنید.

در نهایت می‌توانید با انتخاب هتل پارسیان اوین برای اقامت و انتخاب سالن کوه نور برای برگزاری مراسمات خود خاطراتی به یادماندنی برای خود رقم بزنید. نظرات خود را درباره سالن کوه نور هتل پارسیان اوین با ما به اشتراک بگذارید.

نظر شما