شناسهٔ خبر: 67047737 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

لیست کنسرت های هتل اسپیناس ۱۴۰۳

در هتل اسپیناس کنسرت کدام خوانندگان برگزار می‌شود؟ هتل اسپیناس پالاس تهران، نگین صنعت هتل‌داری تهران، همواره میزبان رویدادهای فرهنگی و هنری برجسته بوده است. علاقه‌مندان به موسیقی نیز می‌توانند در طول سال منتظر درخشش خوانندگان محبوب خود در سالن کنسرت مجلل این هتل باشند.

صاحب‌خبر -

لیست کنسرت های هتل اسپیناس ۱۴۰۳

در هتل اسپیناس کنسرت کدام خوانندگان برگزار می‌شود؟ هتل اسپیناس پالاس تهران، نگین صنعت هتل‌داری تهران، همواره میزبان رویدادهای فرهنگی و هنری برجسته بوده است. علاقه‌مندان به موسیقی نیز می‌توانند در طول سال منتظر درخشش خوانندگان محبوب خود در سالن کنسرت مجلل این هتل باشند.

هتل اسپیناس پالاس تهران که در منطقه‌ای دنج و آرام واقع شده است، جلال و شکوه بسیاری دارد و چشم همگان را به خود خیره کرده است. این هتل باشکوه در سال ۱۳۹۴ در منطقه سعادت‌آباد افتتاح شده است. هتل اسپیناس پالاس تهران که از دور مانند یک کاخ باشکوه به نظر می‌رسد، با ترکیب عناصر کلاسیک و مدرن یک بنای مدرن و مجلل را خلق کرده است. این هتل زیبا فضاهای مهیج مانند تالارها و سالن‌های کنسرت بسیاری دارد که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در این مقاله از تجارت آنلاین قصد داریم شما را با لیست کنسرت های هتل اسپیناس پالاس ۱۴۰۳ که در این هتل برگزار می‌شوند، آشنا کنیم.

لیست کنسرت های هتل اسپیناس ۱۴۰۳

هتل اسپیناس پالاس تهران همیشه میزبان کنسرت‌ خوانندگان و گروه‌های موسیقی شناخته‌شده و محبوب کشور است. با نزدیک شدن به هر فصل، این هتل اقدام به برگزاری کنسرت‌های متنوعی از هنرمندان و خوانندگان مشهور موسیقی کشور می‌کند، این کنسرت ها معمولا در فواصل زمانی منظم و به صورت ماهانه برگزار می‌شوند. برای اطلاع از برنامه دقیق کنسرت‌های آینده هتل اسپیناس، می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی هتل اسپیناس یا مراجعه به سامانه‌های معتبر فروش بلیط پیگیری نمایید.

کنسرت حامیم

۲۷ اردیبهشت

کنسرت طلیسچی

۲ خرداد

کنسرت ناصر زینلی

۹ خرداد

کنسرت حامیم

۱۰ خرداد

کنسرت رضا صادقی

۲۶ اردیبهشت

کنسرت حسن ریوندی

۷ تیر

دلایل انتخاب هتل اسپیناس پالاس برای کنسرت

انتخاب هتل اسپیناس پالاس تهران برای تماشای کنسرت دلایل متعددی دارد که در اینجا به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم. برای هماهنگی های لازم می توانید با شماره ۰۲۱۷۵۶۷۵ تماس بگیرید.

  • سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از سالن های تازه تاسیس این هتل است که حدود ۲۵۰۰ نفر ظرفیت دارد. رویال هال برای اولین‌بار در شهریور سال ۱۳۹۷ با جشنواره موسیقی ققنوس با اجرای شهرام ناظری و گروه موسیقی مولوی افتتاح شد. این سالن با دارا بودن امکانات صوتی و نورپردازی فوق پیشرفته، تجربه‌ای به یادماندنی را برای علاقه‌مندان به موسیقی رقم می‌زند.
  • چیدمان صندلی‌های اسپانیایی سالن به صورت شیب دار است و به گونه‌ای است که دید کامل به صحنه برای تمامی مهمانان فراهم شده است.
  • سیستم تهویه مطبوع قدرتمند، آسایش و راحتی را در طول برگزاری کنسرت تضمین می‌کند.
  • فضای داخلی سالن رویال هال تهران به‌قدری شیک و چشمگیر است که همه را شگفت‌زده می‌کند. نورپردازی خلاقانه و حرفه‌ای، دکوراسیون خیره‌کننده سالن زیبایی و درخشندگی آن را دوچندان کرده است.
  • برخورداری از تجهیزات صوتی و نورپردازی پیشرفته، نویدبخش شبی به یادماندنی با صدایی دلنشین است.
  • وجود رستوران های شیک و مجلل با منوی غذایی خوشمزه و لذیذ، صرف غذاهای لذیذ رستوران های هتل اسپیناس از جمله دلایل انتخاب افراد برای شرکت در کنسرت است.
  • موقعیت مکانی مناسب هتل اسپیناس در قلب پایتخت، دسترسی راحت را برای علاقه‌مندان به همراه دارد.
  • وجود پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا خیال شما را از بابت جای پارک خودرو آسوده می‌کند.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران: سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان چنگیز عزتی، میدان ژوراسیک، خیابان هتل اسپیناس پالاس

خرید بلیط کنسرت های هتل اسپیناس

با رزرو بلیط کنسرت‌های هتل اسپیناس تهران، می‌توانید در فضایی مجلل و باکیفیت به تماشای اجرای هنرمندان محبوب خود بنشینید. برای داشتن شبی به یادماندنی و خلق خاطره‌ای خوشایند، درنگ نکنید و نسبت به تهیه بلیط کنسرت مورد علاقه خود از طریق سامانه‌های معتبر فروش اقدام نمایید. با اطلاع به موقع از زمان برگزاری کنسرت ها، می‌توانید شانس حضور در سال رویال های هتل را پیدا کنید.

لیست کنسرت های هتل اسپیناس ۱۴۰۳

سایت های فروش بلیط کنسرت های هتل اسپیناس پالاس

معمولا برای فروش بلیط سایت ها ظرفیت مشخصی دارند و بعد از اتمام ظرفیت سایت بسته می‌شود. افراد باید در ساعات اولیه اقدام به خرید بلیط کنسرت کنند، زیرا که بعد از مدت کوتاهی بلیط تمام می‌شود. در ادامه چند مورد از سایت های کنسرت هتل اسپیناس را معرفی می‌کنیم.

  • سایت ایران کنسرت: موسسه فرهنگی آوای ققنوس قدیمی‌ترین موسسه در زمینه موسیقی است که فعالیت های گسترده‌ای دارد. این موسسه سایت فروش بلیط کنسرت را طراحی کرده است تا افراد بتوانند با ورود به سایت اقدام به خرید بلیط کنند.
  • سایت ایران تیکت: یکی از دیگر وب سایت هایی که در زمینه فروش بلیط کنسرت های هتل اسپیناس پالاس فعالیت می‌کند.
  • سایت تیوال: وب سایت تیوال نیز با طراحی سایت فروش بلیط در زمینه فروش بلیط کنسرت های هتل اسپیناس پالاس فعالیت می‌کند.
  • سایت ملوتیک: سایت ملوتیک یکی دیگر از سایت های فروش بلیط کنسرت های هتل اسپیناس پالاس است.

قیمت بلیط کنسرت های هتل اسپیناس

برای اینکه بتوانید در کنسرت های هتل اسپیناس پالاس تهران شرکت کنید باید اقدام به خرید بلیط کنید، معمولا یک ماه قبل از برگزاری کنسرت، زمان برگزاری اطلاع رسانی می‌شود، بنابراین باید برای تهیه بلیط در زمان مقرر اقدام کنید. برای تهیه بلیط این کنسرت ها باید به سایت معتبر فروش بلیط کنسرت های هتل اسپیناس مراجعه کنید.

قیمت بلیط کنسرت معمولا به جایگاه صندلی متقاضی بستگی دارد و افراد از بین جایگاه های مختلف نظیر؛ همکف، بالکن اول و دوم، VIP غربی، VIP شرقی و بالکن غربی و شرقی می‌توانند یکی را انتخاب کنند. قیمت بلیط معمولا از ۱۲۰ هزار تومان شروع شده و تا ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

اگر قرار باشد به کنسرت بروید، کنسرت کدام خواننده را انتخاب می‌کنید؟ در چه جایگاهی دوست دارید نظاره‌گر هنرنمایی خوانندگان باشید؟ نظرات خودتان را به اشتراک بگذارید.

نظر شما