شناسهٔ خبر: 67045269 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

فاز یک خط ۳ متروی مشهد به صورت شبانه روزی درحال ساخت است

صاحب‌خبر -

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: عملیات اجرایی فاز یک خط مترو به صورت شبانه روزی درحال اجراست و امروز ایستگاه های آن به مرحله نازک کاری رسیده است.

فاز یک خط ۳ متروی مشهد به صورت شبانه روزی درحال ساخت است
تین نیوز

حسن موحدیان در حاشیه بازدید از خطوط ۲ و ۳ مترو مشهد، ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام و تلاش های شبانه روزی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و همچنین شرکت ساخت قطار شهری مشهد برای تکمیل پروژه احداث خطوط مترو، اظهار کرد: یکی از اولویت های شورای ششم، تکمیل فاز یک خط ۳ مترو بوده که اتصال دهنده ۳ خط مترو به یکدیگر است.

 

وی افزود: از سوی دیگر، راه آهن و فرودگاه به خطوط مترو متصل هستند و با تکمیل فاز یک خط ۳، پایانه مسافربری امام رضا (ع) نیز به خطوط ریلی شهر متصل می شود که بسیار حائز اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس عنوان کرد: عملیات اجرایی فاز یک خط مترو به صورت شبانه روزی در حال اجراست و امروز ایستگاه های آن به مرحله نازک کاری رسیده است.

موحدیان در ادامه با بیان اینکه دولت در موضوع انتشار اوراق مشارکت، همکاری های خوبی داشته، تصریح کرد: مشهد، شهری است که سالانه ۳۰ میلیون زائر را میزبانی می کند و لذا دولت باید نسبت به مسائل فرهنگی مردم بیش از پیش دغدغه داشته باشد چراکه اقدام مدیریت شهری در راستای تسهیل زیارت بوده و پروژه های شهر مشهد باید با اولویت از سوی دولت دنبال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما