شناسهٔ خبر: 67044013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عملیات اجرایی فاز یک خط ۳ متروی مشهد به‌صورت شبانه‌روزی درحال اجرا است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: عملیات اجرایی فاز یک خط مترو به‌صورت شبانه‌روزی درحال اجراست و امروز ایستگاه‌های آن به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

صاحب‌خبر -

حسن موحدیان در حاشیه بازدید از خطوط ۲ و ۳ مترو مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام و تلاش‌های شبانه‌روزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و همچنین شرکت ساخت قطار شهری مشهد برای تکمیل پروژه احداث خطوط مترو، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شورای ششم، تکمیل فاز یک خط ۳ مترو بوده که اتصال‌دهنده ۳ خط مترو به یکدیگر است.

وی افزود: از سوی دیگر، راه‌آهن و فرودگاه به خطوط مترو متصل هستند و با تکمیل فاز یک خط ۳، پایانه مسافربری امام‌رضا (ع) نیز به خطوط ریلی شهر متصل می‌شود که بسیار حائز اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس عنوان کرد: عملیات اجرایی فاز یک خط مترو به‌صورت شبانه‌روزی در حال اجراست و امروز ایستگاه‌های آن به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

عملیات اجرایی فاز یک خط ۳ متروی مشهد به‌صورت شبانه‌روزی درحال اجرا است

موحدیان در ادامه با بیان اینکه دولت در موضوع انتشار اوراق مشارکت، همکاری‌های خوبی داشته، تصریح کرد: مشهد، شهری است که سالانه ۳۰ میلیون زائر را میزبانی می‌کند و لذا دولت باید نسبت به مسائل فرهنگی مردم بیش از پیش دغدغه داشته باشد چراکه اقدام مدیریت شهری در راستای تسهیل زیارت بوده و پروژه‌های شهر مشهد باید با اولویت از سوی دولت دنبال شود.

عملیات اجرایی فاز یک خط ۳ متروی مشهد به‌صورت شبانه‌روزی درحال اجرا است

نظر شما