شناسهٔ خبر: 67044895 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

مراقب کلاهبرداری‌ها برای فروش پکیج‌های معامله‌گری در بازی همستر کمبات باشید!

همزمان با شیوع تب بازی همستر کمبات در ایران، بسیاری از کانالهای تلگرامی و برخی از کاربران شبکه ایکس هم به آموزش آن و ترفندهای مرتبط با آن پرداخته‌اند. در همین حال برخی کارشناسان به کاربران ایرانی هشدار دادند تا مراقب کلاهبرداری‌ها برای فروش پکیج‌هایی برای ترفندهای معامله‌گری در این بازی باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، بازی همستر کمبات از هفته اول فروردین در تلگرام منتشر شد؛ اما انتشار اخبار آن در رسانه‌های داخلی و همچنین رسانه‌های اجتماعی فارسی‌زبان و ویدئوهای طنزآمیز درباره آن سبب شد، درچند روز اخیر بسیاری از کاربران ایرانی به تب همستر مبتلا شوند.

همستر کمبات در وب‌سایت خود به مخاطبان‌ وعده داده است که ماه آینده «توکن» یا «سکه همستر» را ایجاد می‌کند که می‌تواند در کیف پول مجازی کاربران ذخیره شود و برای مبادلات رمز ارز دیجیتالی به کار رود.

در همین حال برخی از منتقدان این بازی را یک «طرح پانزی» می‌دانند که سود سرمایه‌گذاران جدید از طریق جذب سرمایه‌گذاران بیشتر پرداخت می‌شود و در نهایت، این طرح با فروپاشی روبرو می‌شود. همچنین، برخی دیگر نگرانی‌هایی را در مورد امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران این بازی مطرح کرده‌اند. (لینک)

به نوشته وب‌سایت کریپتونیست، بازی جنگ همستر یک بازی رمزارزی است که در آن همسترهای کاربران با یکدیگر رقابت می‌کنند تا سود بیشتری کسب کنند. کریپتونیست پیش‌بینی کرده که با عرضه توکن‌های مجانی به کاربران و همچنین افزایش معاملات و رقابت‌ها بین کاربران، فرصت بالقوه‌ای برای سرمایه‌‌گذاری در آن و رشد این بازی تلگرامی ایجاد خواهد شد.

همزمان با شیوع تب بازی همستر در ایران، بسیاری از کانالهای تلگرامی و برخی از کاربران شبکه ایکس هم به آموزش آن و ترفندهای مرتبط با آن پرداخته‌اند. درحالی که همستر کامبت می‌گوید 60 میلیون کاربر دارد، برخی رسانه‌ها خبر دادند که بسیاری از ایرانیان که عضو تلگرام نبودند برای بازی با همستر کامبت به سوی تلگرام هجوم آورده‌اند.

در همین حال برخی رسانه‌ها با اشاره به سابقه بازی نات‌کوین در تلگرام که برخی با آن به درآمد رسیدند، به کاربران ایرانی هشدار دادند تا مراقب کلاهبرداری برای فروش پکیج‌هایی برای ترفندهای معامله‌گری باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما