شناسهٔ خبر: 67044736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

آذربایجان‌غربی ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه ورزش دارد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: وجود قهرمانان شاخص در رشته‌های ورزشی مختلف و برگزاری اردوهای مختلف تیم‌های ملی و ایجاد محیط‌های مناسب برای ورزش همگانی و افزایش بسیارخوب سرانه ورزشی در دو سال اخیر خود نشان از این موضوع است که استان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی امروز _پنج‌شنبه هفدهم خرداد_ در دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی به تشریح دستاوردهای ورزش استان طی دو سال اخیر در حوزه قهرمانی و توسعه زیرساخت‌ها پرداخت.

وی افزود: امروزه آذربایجان‌غربی در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: وجود قهرمانان شاخص در رشته‌های ورزشی مختلف و برگزاری اردوهای مختلف تیم‌های ملی و ایجاد محیط‌های مناسب برای ورزش همگانی و افزایش بسیار خوب سرانه ورزشی در دو سال اخیر خود نشان از این موضوع است که استان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد.

بیرامی با اشاره به افتتاح پیست اتومبیل‌رانی ارومیه تصریح کرد: با استانداردسازی صورت گرفته در پیست اتومبیل‌رانی ارومیه و حمایت این رشته ورزشی توسط مسئولین استان مطمئناً در این رشته ورزشی حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

نظر شما