شناسهٔ خبر: 67044554 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

۳ روستای بخش احمدی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تکمیل عملیات پروژه احداث مخزن و آبرسانی به سه روستای پاشغ، حشم بلم و بانگود حاجی آباد تا هفته دولت امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه پروژه‌های یاد شده جزو مصوبه سفر قبلی استاندار هرمزگان به بخش احمدی بوده است، افزود: به منظور بهبود وضعیت آب روستاهای یاد شده، تکمیل این پروژه مورد تاکید استاندار هرمزگان بود که با جدیت از سوی آبفای هرمزگان پیگیری شد که خوشبختانه پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته و تا هفته دولت وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی در تشریح جزئیات حجم عملیات این پروژه گفت: مخزن ۵۰۰ متر مکعبی این روستاها نیز تکمیل شده که با هدف وارد مدار شدن این مخزن، عملیات اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال نیز شروع شده که بزودی به سرانجام خواهد رسید.

حمزه پور همچنین به حفر یک حلقه چاه با هدف تأمین آب این روستاها اشاره کرد و گفت: این چاه به تازگی تجهیز و عملیات تأمین برق آن نیز به اتمام رسیده که با تکمیل موتورخانه این چاه وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان همچنین از احداث ۹ کیلومتر خط انتقال در فاز دوم این پروژه خبر داد و گفت: برای این پروژه در فاز اول ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که برای تکمیل فاز دوم پروژه اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل این پروژه شاهد بهبود وضعیت آب شرب جمعیتی بالغ بر یکهزار نفر در روستاهای پاشغ احمدی، حشم بلم و بانگود خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما