شناسهٔ خبر: 67042723 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پپ برای قهرمانی سلتیکس به بوستون رفت (عکس)

پپ گواردیولا دیدار جو ماتزولا، مربی سلتیکس، را پس داد و یک روز قبل از فینال NBA برای حمایت از این تیم راهی بوستون شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 پپ گواردیولا، مربی منچسترسیتی، یک روز قبل از شروع فینال NBA بین بوستون سلتیکس و دالاس ماوریکس به بوستون رفت تا با جو ماتزولا، مربی سلتیکس، دیدار کند.

موری هرشگوردون، روزنامه‌نگار اهل بوستون، دیروز ویدیوی حضور پپ در تمرین سلتیک را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. ماتزولا فوریه گذشته و در وقفه مسابقات NBA به منچستر و تمرینات سیتی رفت و با پپ دیدار کرده بود.

2030864

ماتزولای جوان در عین شگفتی توانسته سلتیکس را به فینال برساند و در صورت قهرمانی می تواند از لیکرز عبور کرده و به تنهایی رکورددار NBA شود.

یکی از رازهای موفقیت این سرمربی جوان که برای خیلی‌ها هنوز ناشناخته مانده؛ عشقش به فوتبال و علاقه‌اش به سبک کاری پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا و سرمربی فعلی منچسترسیتی است!

ماتزولا در همین ارتباط می‌گوید: «من حسابی منچسترسیتی را بررسی ومطالعه می‌کنم. در مورد پپ گواردیولا خیلی مطالعه می‌کنم. به نظرم او بهترین سرمربی در تمامی رشته‌های ورزشی است و تاثیر خیلی زیادی بر روی من دارد.»

این سرمربی جوان بعد از بازدید از تجهیزات باشگاه منچسترسیتی ابراز تمایل کرده بود که از نزدیک با پروژه موفق گواردیولا بیشتر آشنا شود: «خیلی خوب است که در این شرایط قرار بگیرم، به بررسی آن بپردازم و درس‌های زیادی بیاموزم. اینجا محیط عظیمی است چرا که به همه آنچه پپ در ۹ سال گذشته به دست آورده و همه دستاوردهایش در بارسلونا بسیار نزدیک هستید.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما