شناسهٔ خبر: 67042305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

عملیات رفع انسداد پل بنسنجان یاسوج تا ۳ روز آینده به اتمام می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات رفع انسداد در محل پل بنسنجان یاسوج به پیمانکار واگذار شد و ظرف سه روز آینده این مشکل برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، شامگاه چهارشنبه، هفدهم خرداد، پل بنسنجان در مسیر یاسوج به اصفهان به علت ریزش کوله کناری پل مسدود شد و رفت‌وآمد مردم به شهر یاسوج از سمت اصفهان باید از مسیر تنگ مهریان یا کمربندی جاده یاسوج به شیراز انجام شود.

محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد امروز_ پنجشنبه، هفدهم خرداد_ در بازدید از محل ریزش پل بنسنجان، اظهار کرد: در پی ریزش خاک کوله پل باند دوم یاسوج به سمت اصفهان در اثر عملیات خاک‌برداری پل دوم، بخشی از جسم راه کوله قدیم خاکریز ریزش کرد و به دلیل اینکه پل قدیم فاقد دستک بود، قسمت کمی زیر جاده در این محل خالی شد و با توجه به پیگیری‌های انجام شده جاده یک‌طرفه و از سمت سمیرم به سمت یاسوج به خاطر خطرهای احتمالی مسدود شده‌است.

وی افزود: از دیروز عصر به محض باخبر شدن از موضوع، دستگاه‌های راهداری استان و پلیس راه و فرمانداری بویراحمد و معاون عمرانی استاندار در محل حضور پیدا کردند و همکاری لازم را انجام دادند و جاده هم‌اکنون یک‌طرفه است.

راستا تصریح کرد: محل ریزش برای اجرای قالب‌بندی و بتن‌ریزی و تثبیت، قسمت ریزشی تحویل پیمانکار شده است و به مدت دو الی سه روز به اتمام می‌رسد و مشکل برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی با تمام امکانات و به‌خصوص پیمانکار در حال کار روی پل است که در کمترین زمان ممکن مشکل برطرف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کارگاه‌های عمرانی و راه‌سازی این سری اتفاقات امری عادی‌است و هیچ‌گونه جای نگرانی نیست که با سرعت و دقت در حال کار روی پروژه پل هستیم.

عملیات رفع انسداد پل بنسنجان یاسوج تا ۳ روز آینده به اتمام می‌رسد

نظر شما